Aanvraag voor uitbetaling gedaan!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - maart 29, 2015

Schreef ik al eerder over Geld verdienen met het internet, ben ik vandaag al zover dat ik een uitbetaling kan aanvragen bij Qassa. In totaal 10 euro. Toch snel verdient in slechts enkele weken tijd. Het geld heb ik verdient door de aanmeldbonus, het invullen van een aantal onderzoeken, maar ook doordat 3 personen zich via mijn link hadden aangemeld. Zo tikt het natuurlijk snel aan. Vandaag heb ik een aanvraag tot uitbetaling gedaan, nu is het afwachten of het geld ook werkelijk op mijn bankrekening verschijnt.

Daarnaast gingen mijn inkomsten bij Euroclix ook erg hard. Ik had alleen het geweldige plan om een gokje te wagen bij de voetbalclix. Dat doen we dus niet meer, zonde van alle clix die ik al gespaard had.Mijn voorspellende gaven t.a.v. voetbalwedstrijden zijn in ieder geval niet erg best, zoals gebleken is! ;)

Op mijn weblog staat daarnaast Google Adsense aan. Hiervoor moet je een minimum bedrag van 70 euro hebben om een uitbetaling aan te vragen. Daar zit ik nog lang niet aan. In mijn account stond gisteren ineens dat ik een brief via post toegezonden ga krijgen met een pincode. Op deze manier kunnen ze mijn adres verifiëren. Het zou 2 tot 4 weken duren voordat ik deze brief thuis ontvang. Ik ben benieuwd.

Er gaat in ieder geval een wereld voor mij open op het gebied van het verdienen van geld met het internet.  Zeker niet mijn doel met bloggen, dat is immers het aflossen van de hypotheek door te consuminderen en besparen. Maar wel een leuke bijkomstigheid van het bloggen en lezen van emailtjes.

Kan jij een leuk zakcentje verdienen met deze programma's? Ben jij ook wel eens verleid om geld in te zetten op voetbalclix of loterij-acties?

  • Share:

You Might Also Like

9 reacties

  1. Met Euroclick ga is stug door en dat levert slechts 25 euro per jaar op meestal koop ik er dan een boek voor.

    Quassaa zit ik na maanden nu op de helft, als ik 10 euro heb houdt ik er mee op dat telt niet aan. Die onderzoek zijn me ook te lang en te rare vragen en soms heb je al 20 vragen beantwoorden blijk je toch niet in de doelgroep te behoren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat van de onderzoeken herken ik. Ik ga dit jaar kijken of het de moeite waard is om er mee door te gaan. Bij mij loopt Qassa op dit moment beter dan Euroclix.

      Verwijderen
  2. Ken je textbroker al? Teksten schrijven voor geld
    Groet Noa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nog niet! Gezien de tijd laat ik het even bij de 2 programma's waar ik nu mee 'werk'!

      Verwijderen
  3. hier in belgie zijn deze 2 (qassa en euroclix )ook beschikbaar maar dit gaat heel erg traag , maar alle beetjes helpen ,ze worden verzameld op een speciale rekening die dient voor de laatste aflossing(en) van de hypotheek , momenteel , door verschillende kleine meevallers,onderzoeken en mails lezen 295 euro verzamelt , nog enkele euro's te gaan voor ik 1 maand verzamelt heb (432.51 euro )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb jarenlang euroclix en moneymiljonair gedaan. In totaal zo'n € 400,- mee verdiend door de jaren heen. Maar nu was ik het helemaal zat om steeds te moeten klikken, ik ben er dus mee gestopt. Een gegeven moment werd het aantal mailtjes dat ik kreeg ook steeds minder. Nu is het lekker rustig in de mail :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb net €50 bij Quassa uit laten betalen, kan ik wat leuks voor de hobby van doen :) Wel een tijdje voor moeten sparen, volgensmij 2 jaar en 2 maanden ongeveer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Qassa gaat bij mij niet erg snel. Ik irriteer me aan de enquêtes waar je naar tig vragen toch niet mee mag doen. Euroclix blijft leuk vind ik.
    Verder doe ik nog mee met nucash (http://www.nucash.nl/u/252950) en enquêtes via panelwizard (https://www.panelwizard.com/?cd=6kpcuv8pz3&ac=1&mt=89). Haal mijn linkjes gerust weg als je die vervelend vindt.
    Dit gaan ook goed en betalen netjes en snel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die mag je hier gerust laten staan Huismutsje. Ik doe niet aan deze spaarprogramma's. Ik vind 2 meer dan genoeg, anders wordt mijn mailbox zo'n chaos!

      Verwijderen