Geld verdienen met internet

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - maart 20, 2015

Al eerder schreef ik over mijn poging om extra geld te gaan verdienen met het internet. De laatste weken ben ik hier wat meer over gaan opzoeken op het internet. Ondertussen heb ik Google Adsense aangezet op mijn blog. Dit heb ik eenmalig aangezet en verder heb ik hier geen omkijken naar. Google Adsense betaalt uit bij een minimum bedrag van 70 euro. Aangezien ik net 2 weken gestart ben kan ik niet inschatten hoe lang ik erover zou doen om dat bedrag bij elkaar te sparen. Gezien mijn geringe ervaring met bloggen en het korte bestaan van mijn blog zal dat nog wel een geruime tijd gaan duren. Ik heb de advertenties wel zo ingesteld dat er geen gok- of seksadvertenties geplaatst worden.

Naast het aanzetten van Google Adsense heb ik mij ook aangemeld voor 2 spaarprogramma's. De eerste ervaringen zijn goed, ik heb al veel mailtjes en onderzoeken via de mail toegezonden gekregen. Ik vind het jammer dat ik soms start met het invullen van een onderzoek en ik vervolgens toch niet geschikt gevonden word. Dan heb ik dus al een aantal vragen ingevuld en ontvang hier uiteindelijk geen vergoeding over. Bij de onderzoeken die ik wel volledig kon invullen stond het geld wel direct in mijn saldo-overzicht. Ik heb nu al 3x een onderzoek ingevuld waar ik 1 euro per onderzoek kreeg. Het is niet veel, maar ook hierbij denk ik maar... alle kleine beetjes helpen!Ik heb mij aangemeld bij Qassa en Euroclix.

Werk jij ook met spaarprogramma's of Google Adsense op jouw blog?  Welke zijn jouw favoriet? Verdien je hier ook echt iets mee en heb je hier al uitbetalingen over ontvangen? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!

  • Share:

You Might Also Like

12 reacties

  1. Ik heb wel Google adsense. Nog geen uitbetaling gehad. Gaat niet echt snel ook..
    De rest doe ik niet. Kost teveel tijd en levert bijna niks op. Dan is mijn tijd toch te kostbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe lang werk jij al met Adsense? Het scheelt dat je hier werkelijk niets voor hoeft te doen ;)

      Verwijderen
    2. Ik heb geen idee eigenlijk. Half jaar ofzo?
      Het helpt natuurlijk als je op elkaars site komt en even op die reclame tikt. Als bloggers dat bij elkaar doen gaat het allemaal wat sneller ;)

      Verwijderen
  2. Ik vind 'waardevolle mening' (rare naam, ik meen Engels bedrijf maar goede ervaring mee) ook fijn. Geen uitbetaling in geld maar bonnen, oa bol en vvv (laatste per post uit Londen). Goede vergoeding per vragenlijst en een redelijk aantal.
    Daarnaast opinionbar. Ook een redelijke vergoeding per vragenlijst en daarbij 0,10 als je toch niet in het profiel past.
    Laatste (ook laagste in de rangorde wat mij betreft) panelwizard. Betaling van 0,10 per vraag. Kunt zelf sparen of doneren. Handig is de automatische uitbetaling eens per 6 maanden. Nadeel is dat er soms ook een hele tijd niets komt. Aan de andere kant, met een extra opvolgend onderzoek verdiende ik laatst 20 euro in een paar minuten.

    Ik besteed er best wat tijd aan, bij veel vragenlijsten tot een halfuur per dag. Ben in 2004 met de eerste begonnen (euroclix) en heb intussen vele uitbetalingen ontvangen.

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen lilly! Tikt het ook echt aan als je meerdere sites gebruikt? En kan je vaak een uitbetaling doen?

      Verwijderen
    2. Normaal ben ik niet zo van de 'namen en rugnummers' maar voor deze keer.. Mening lijkt hier nogal te zijn dat het niets opbrengt maar wie het kleine niet eert... In 2014 heb met alle programma's die ik heb (niet alleen de genoemde) 280 euro bij elkaar geschaapt en dat is alleen wat direct naar de rekening gaat, de bonnen en code's niet meegerekend. Daarbij vielen wat uitbetalingen net in jan. anders was het 30 euro meer geweest. Voor mij is dat een deel van het potje vakantie's in 2015.

      Het gaat sneller als je vaak via internet koopt via de link van het programma. Maar ja, dat doet een consuminderaar natuurlijk niet al te vaak...

      Hoe snel je tot een uitbetaling komt is wisselend. Meestal neem ik de eerste mogelijkheid (behalve euroclix want dan is per 25 euro echt voordeliger).

      Groetjes Lily

      Verwijderen
  3. Ik maak gebruik van Euroclix. Daarnaast ook Adsense en bol.com affiliatie. Het is allemaal geen vetpot, maar van Adsense en bol.com gecombineerd kan ik wel weer leuk de hostingkosten van mijn website Positief Besparen betalen; zo hou ik mijn hobby betaalbaar ;) Euroclix spaar ik sinds de geeboorte van ons zoontje op voor zijn verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wist niet dat je deze site ook nog erbij hebt! Meteen even de site gecheckt! Zie er profi uit! Heb je de site zelf gemaakt of laat je dit doen?

      Verwijderen
  4. Adsense, twee betalingen ontvangen, derde komt er bijna weer aan. Bol affiliate maar daar niet actief mee momenteel. Verder Tradetracker en andere wat affiliate sites, ook niet zo actief momenteel. Zakelijk via NIPO, erg leuk, al heel veel bol.com bonnen mee verdiend van 10 euro. Euroclix en andere kliksites beëindigd. Teveel klikken voor heeeeeeeel weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed om jouw ervaringen eens te horen. Ik kijk het een half jaartje aan en dan beslis ik waar ik mee door ga. Ik heb ook geen behoefte aan een muisarm voor een paar centen ;) Google Adsense doet het best aardig, maar voordat ik bij een betaling ben, zijn we wel een tijdje verder. Ik snap alleen niet waar het verschil in verdiensten vandaan komt. Bij mij zijn de pageviews per dag redelijk gelijk. Toch lijkt het alsof ik op zaterdag en zondag de meeste verdiensten heb. Is dit bij jou/jullie ook zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op Google Adsense en verdien daar maandelijks goed mee.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt maandelijks? Wow. Heb je toevallig nog een gouden tip dan?
      Ik blog echt voor de lol, en zeker niet voor het geld, maar zou het leuk vinden als ik er iets mee kon verdienen natuurlijk. Bij mij gaat het heel langzaam, waar ligt dat dan aan?

      Verwijderen