Een nieuw project...

april 22, 2015

Achter de schermen was ik er stiekem al even mee bezig. Een nieuw projectje welke mooi aansluit op ons doel om in 10 jaar financieel onafhankelijk te worden.

De afgelopen weken heb ik mijn eerste treden op het worldwideweb gezet door te gaan bloggen op deze site. Én ik vind het leuk. Héél erg leuk!  Naast mijn eigen blog lees ik ook regelmatig stilletjes mee bij anderen. Daar las ik voor het eerst over het geld verdienen met bloggen. Een leuke bijkomstigheid naast een reguliere baan. Zo meldde ik mij aan bij Euroclix en Qassa. Twee online spaarprogramma's waar je door middel van het lezen van mails en invullen van onderzoeken geld verdient. Mijn eerste ervaringen zijn positief. Ik heb zelfs al een eerste betaling mogen ontvangen.

Andere bloggers pakken het veel grootser aan. Zo is Nicole Orriens ( van o.a. Huisvlijt) professioneel blogger en heeft ze hier een fulltime baan aan. Voor mijn andere blog; Het internetsalaris heeft zij een interview gegeven over haar ervaringen met het fulltime bloggen. Bijzonder om te lezen dat het dus echt mogelijk is om bloggen als fulltime baan te hebben. Maar... dat is wel keihard werken. Het interview met Nicole is hier te lezen.

Op het internetsalaris wil ik iedereen op de hoogte brengen van de mogelijkheden op het internet voor het verdienen van een extra salaris. Vind jij het leuk om mee te werken aan mijn blog? Meld je dan hier aan voor een interview. Uiteraard ben je vrij om jouw eigen website ook te promoten. De hoogte van jouw internetsalaris maakt niet uit, het gaat er juist om dat iedereen een eerlijk beeld krijgt van de mogelijkheden van het verdienen van geld op internet.





You Might Also Like

0 reacties

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten