Oplossing paaspuzzel Qassa

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - april 02, 2015

Bij Qassa hebben ze nu een paaspuzzel. Als je het juiste antwoord geeft, heb je:

  • 20% kans op 10.000 coins
  • 30% kans op 5.000 coins
  • 50 % kans op 2.500 coins
Je krijgt dus minimaal 2.500 coins. Dat is makkelijk verdienen. Wil je de puzzel zelf oplossen? Lees dan niet verder. Voor de anderen die toch graag wat extra coins willen verdienen, zonder zelf te moeten puzzelen; het antwoord is: paasontbijt.

De site is overigens ook in een nieuw jasje gestoken. Even wennen weer!






  • Share:

You Might Also Like

8 reacties

  1. Ik heb 10.000 coins gewonnen met de prijsvraag. De hoofdprijs! Weet je hoeveel 10.000 coins is? 10 eurocent

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo daar mogen we je dan wel heel uitbundig mee feliciteren.
      Na lange tijd sta ik nog maar op 495.000 via jouw blog aangemeld maar weet nog niet of ik de andere 500.000 vol ga maken. De onderzoeken vind ik erg vervelend en soms ben je al 20 vragen verder en blijk je toch niet tot de doelgroep te behoren.

      Verwijderen
    2. Ach, het is meer dan de 2,5 eurocent die ik won...

      Groetjes Lily

      Verwijderen
    3. Hier ook 2,5 eurocent, heb je dus best goed gedaan Zuinigaan! Ik zou de champagne vanavond maar eens opentrekken! ;)

      Verwijderen
  2. Ik snap dat het ironisch bedoeld is, maar dit is echt te kneuterig voor woorden! Zuinigaan doen om eerder met pensioen te kunnen is fantastisch, maar je gaat je vrije tijd tot aan je pensioen tot niet verspillen met het sprokkelen van centen?

    Geniet, maar bespaar met mate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er 5000 gewonnen , jammer dat ik de oplossing hier niet gelezen had , zo had ik zeker 2 min gespaard :) , ik vond snel de o en de n en toen had ik het door ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie, hier ook de hoofdprijs. 10.000 coins wat een bedrag (ahum) maar ja hopelijk maar veel kleine beetje 1 grote...

    Besparia

    BeantwoordenVerwijderen