Een leuk extraatje; Het internetsalaris

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - mei 06, 2015

Vorige week kwam ik er op de site van Euroclix achter dat je gratis mee kan spelen met lotteryclix. Iedere dag kan je een gratis lot activeren. Iedere week worden er prijzen verloot onder de deelnemers. Ik deed voor de eerste keer mee en won meteen 250 clix. Iedere week maak je opnieuw kans op een prijs, het enige wat je even moet doen is op de knop 'lot activeren' klikken. Deze knop is te vinden in de linkerzijbalk-> extra clix verdienen -> lotteryclixGezien de hoeveelheid prijzen maak je altijd wel kans op een prijs(je).

Euroclix
Euroclix is een spaarprogramma waar je door middel van het lezen van emails, het invullen van onderzoeken en het aanbrengen van nieuwe leden clix kan verdienen. Deze clix kan je omzetten naar geld. 100 clix zijn 1 euro waar. Bij 1000 clix kan je een eerste uitbetaling aanvragen. Bij Euroclix is het echter interessanter om langer door te sparen. Op deze manier worden je clix meer waard.

  Saldo Clix inwisselkoers Index koers Bedrag (€)
1.000 0,01000 100% 10,00
2.000 0,01250 125% 25,00
3.000 0,01250 125% 37,50
4.000 0,01250 125% 50,00
5.000 0,01400 140% 70,00
6.000 0,01400 140% 84,00
7.000 0,01400 140% 98,00
8.000 0,01400 140% 112,00
9.000 0,01400 140% 126,00
10.000 0,01500 150% 150,00
20.000 0,01625 163% 325,00
30.000 0,01625 163% 487,50
40.000 0,01625 163% 650,00
50.000 0,01700 170% 850,00
100.000 0,01700 170% 1.700,00       

Saldo
Op dit moment is mijn saldo 1155 clix. Sinds maart 2015 ben ik gestart met Euroclix. In het begin gingen mijn verdiensten erg langzaam, maar door het invullen van een aantal onderzoeken en het aanbrengen van nieuwe leden is mijn saldo wat omhoog gegaan. Sommige bloggers werken al jaren met Euroclix en hebben alleen een banner op hun blog staan. Door de vele aanmeldingen verdienen zij een leuk extraatje met Euroclix.

Vandaag vertelt Daantje ook iets over haar evaringen met Euroclix op  Het internetsalaris.  Ook haar overige internetverdiensten komen aan bod in het interview.

Wil jij ook meewerken aan een interview op Het internetsalaris? Mail dan naar financieelonafhankelijk2015@gmail.com . Je krijgt dan een vragenlijst toegezonden. Je bent vrij om deze anoniem in te vullen.



  • Share:

You Might Also Like

12 reacties

  1. Hoihoi,

    Goei tip want ik had lottery clix nog niet ontdekt. Wat ook best wat clix oplevert is om zo vaak mogen via euroclix naar de site van vinden.nl te gaan (via de knop alle aanbieders) voor elk uur dat je op vinden.nl bent geweest (en je hoeft elk uur maar 1 of meerdere sites via hun te bezoeken) krijg je een clix. Ik probeer daar en paar keer per dag op te clixen en verdien zo weer wat extra clix. Ik heb inmiddels al meer dan 3700 clix (ook begonnen in feb/mrt). Ik krijg er nog 2300 omdat ik onze auto verzekering heb afgesloten bij CB via hun site (man krijgt daar coll. korting en was stuk goedkoper dan oude verzekering). rest allemaal verdient door invullen enquete en klein beetje door aanbrengen van 2 nieuwe leden.

    Dank voor de tip!

    Besparia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *ironie ON* Wow! Maarliefst 1 tot 1,7 cent per uur! Dan stroomt het geld echt binnen! *ironie OFF*

      Verwijderen
    2. Wat een zure reactie, Rentenier.... Laat mensen toch gewoon in hun waarde!

      Verwijderen
    3. Wat een zure en onterechte reactie Rentenier... Je hoeft geen uur op vinden.nl te zitten... Als je een par x op een dag even via euroclix de site van vinden opgaat dan zie je aan de zijkant dat je weer een clix hebt verdient en klaar ben je en dat kan je dus een paar x per dag doen (max 14 maar daar gaat denk niet snel aan beginnen) als je dat gewoon ff tussen de zure mails door (in jou geval dan Rentenier) doet klik je best snel 5 clix per dag bij elkaar en dat zijn er dan zo'n 150 per maand en nog geen 3 seconde werk per x dus tja.... dat is toch makkelijk en snel verdient...

      @Daantje: Dank dat je voor me opkomt! Lief!

      groet,

      Besparia

      Verwijderen
    4. Zo zo de dames zijn weer op hun...; oh nee dat lichaamsdeel missen ze.

      Rentenier zeg zelf al *Ironie ON* en wat mij betreft heeft zij/hij volkomen gelijk. Ik denk dat je beter een folderwijk kan nemen dan aan klikprogramma's deelnemen. Levert zeker 1-2 tientjes per week op voor uur werk en je krijgt nog beweging als bonus toe.

      De waarde van een userprofiel is niet helemaal duidelijk, ergens tussen een halve cent en 1200$.
      http://www.theatlantic.com/technology/archive/2012/03/how-much-is-your-data-worth-mmm-somewhere-between-half-a-cent-and-1-200/254730/

      maar in geval van clix profiel waarschijnlijk aan de hoge kant van het spectrum.

      Zoek wat verder en je vind ook de ervaring dat punten krijgen opdroogt als je er echt veel krijgt
      https://nl.trustpilot.com/review/www.euroclix.nl


      Dit is mijn reactie en daar zullen jullie het mee moeten doen. Last van zure oprispingen trek het je niet aan.

      Verwijderen
    5. Rentenier heeft ook helemaal gelijk, het loont niet echt om elk uur even in te loggen op vinden.nl, daar word je inderdaad niet rijk van. Maar waarom dat het dan weer met een zogenaamd "grappige" reactie over de rug van een andere reageerder moet, dát snap ik niet...

      Verwijderen
    6. Ok, het is helder: ironie wordt niet gewaardeerd. Dan zal ik mijn "zure" opmerkingen bewaren voor mijn zure vrienden met hun zure emails ;-)
      Maargoed, als zelfs Daantje mijn punt inhoudelijk ondersteunt, dan hoef ik mijn punt niet verder toe te lichten.
      Ik zal ook nog iets constructiefs aan de discussie voegen: wil je weten wat het optimale moment is om je euroclix uit te laten betalen, zie deze link

      Verwijderen
    7. Rijk wordt je er zeker niet van....alleen als je erg weinig geld hebt of zelf een schuld om weg te werken dan kunnen alle kleine beetjes helpen vandaar mijn mini tipje... voor ieder persoonlijk wat hij of zij er dan mee doet. @ Rentenier ik zal je link nog bekijken, wie weet leer ik nog wat bij :)

      Besparia

      Verwijderen
  2. De bingo speel ik ook elke dag, gewoon omdat dat leuk is.

    Heb je de link van deze loterij, want ik kan hem met zoeken niet vinden, kom op de andere commerciele PC loterij etc.terecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht. Voel met je mee Rentenier. Al zal sarcasme niemand de ogen openen.
    Flink inkomen, torenhoge hypotheek, en dan uren achter je schermpje gaan zitten klikken: klikkerdeklik, weer een cent, nog een cent, klikkerdeklik...
    Weet je wat ook leuk is? Ga eens kijken bij een verzorgingshuis in de buurt. Met wat extra vrijwilligers kunnen de bewoners af en toe de deur uit. Even een ommetje, even op een terras met de zon in je gezicht en de wind in je haren. Zou de klikkerdeklikkers ook goed doen, denk ik dan.
    Zucht. Ieder z'n leven, ieder z'n keuzevrijheid, dat ben ik met je eens Daantje. Maar zijn daar dan helemaal geen grenzen aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge, jonge zeg Anoniem, wat een nare reactie ook weer.... Je snapt dus weinig van euroclix begrijp ik. Alleen als je een enquete invult dan kost dat bijv een kwartiertje maar de rest is een paar seconde. ik weet niet of je zelf wel eens in een verzorging tehuis komt maar als je daar net zo zuur en bot reageer terwijl je gelijk al mensen veredeld zonder dat je eigenlijk door hebt hoe weinig werk het klikken is (seconde werk) dan kan je beter weg blijven uit een verzorging tehuis... Maar hopelijk heb je ook een leuke en niet veroordelende kant en stop je mensen daar niet zo snel in een hokje en ben je ook een leuk, vrolijk en gezellig iemand. Ik hoop het maar want mensen in een verzorgingstehuis vinden bezoek of een gezellig praatje vaak heerlijk. Ik ben er vandaag nog geweest.... leuk joh, onze bieb zit in het verzorging tehuis en ik neem dan vaak de hond mee. De mensen vinden het vaak heerlijk om haar te aaien en vertellen over hun dieren van vroeger. en ik ga met wat boeken weer naar huis. Lekker lezen (maar dat is in jou ogen misschien ook nutteloos want daar verdien ik niks mee). En oh, ja ik heb geen torenhoge hypotheek... mn inkomen gaat je niks aan maar we zijn dankbaar voor onze banen en ons inkomen en zijn bezig met en adoptie procedure die erg duur is en dus kunnen we de kleine extra's ook gebruiken...

    Ik begrijp niet goed waarom je zulke nare reacties neerzet. Als dat is om iemand een naar gevoel te geven. dan is je missie geslaagd... Ik vind het namelijk naar dat mensen zo zuur kunnen doen tegen andere... Ik snap daar geen hout van... wat wil je er mee bereiken? Ben ik wel benieuwd naar...

    groet,

    Besparia



    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ieder het zijne inderdaad maar vond euroclix ook zonde van mijn tijd en ben er dus mee gestopt. Nu overtollige spullen op marktplaats aan het verkopen, kost ook best tijd met het plaatsen en verversen van advertenties, maar zet meer zoden aan de dijk. Ook het doen van enquetes via andere sites levert meer op dan die van euroclix. En ik hou tijd over voor vrijwilligerswerk, win win stuatie. :D

    BeantwoordenVerwijderen