Sharing is caring!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - mei 29, 2015

Op de blog van Daantje kwam ik onderstaande vragenlijst tegen. Het idee is erg leuk. Als blogger neem je onderstaande vragen over, waarbij je jouw favoriete blogs aan de lezers toont. Ik vind het een leuke manier om nieuwe blogs te ontdekken. Vind jij dat ook? Deel deze vragenlijst en vul hem voor jezelf in!

Van wie is het laatste blogje dat je gelezen hebt en waar ging het over?
Ik heb de blog van Het rijke wijf net gelezen. Zij heeft een schuld van 100.000 euro weggewerkt en is nu druk bezig met het aflossen van haar huis. Vandaag had ze helaas een minder positief bericht, het gaat even niet zo lekker op haar werk. Hopelijk komt hier voor haar snel verandering in.

Bij welke 3 bloggers kom je dagelijks?
Ik ben niet elke dag online, ik schrijf regelmatig blogberichten in voren. 4 dagen per week lees ik op meerdere blogs mee, de blogs die ik op deze momenten altijd lees zijn:
- Spaarolifantje
- Weg naar zelfvoorziening
- Zuinigaan

Welke blogpost vond je erg nuttig de laatste tijd?
Ik vind de berichten op de levensgenieterblog erg leuk. Er staan interessante artikelen op die mij erg aanspreken en triggeren om te blijven zoeken naar manieren om financieel onafhankelijk te worden.

Bij welke blogger leer je vaak iets?
Ik vind de blogs van zakelijk bezuinigen erg interessant. Hij schrijft over het bewust omgaan met geld, zonder daarbij in te leveren op luxe. Op deze manier bezuinigen vind ik erg interessant en streef ik zelf ook na.

Is er een blogger waarvan je de lay-out erg mooi vindt?
Ik vind de lay-out van Huisvlijt erg mooi. Je kan zien dat er veel tijd en aandacht aan besteed is. De kleuren, illustraties en het lettertype; alles past bij elkaar.

Zijn er bloggers die je pas net ontdekt hebt?
Ik vind het leuk dat er een nieuwe groep bloggers is gekomen die een andere kijk heeft op consuminderen en aflossen. Sinds kort lees ik mee op de blogs van 'Mevrouw Money Wenkbrauw' en 'Het RIJKE leven van een dertiger' Ik herken de onderwerpen waarover zij bloggen en lees met veel plezier mee.

Wat zijn jouw favoriete blogs? Heb jij recent nog nieuwe blogs ontdekt waar wij zeker eens een kijkje op moeten nemen?

  • Share:

You Might Also Like

2 reacties

  1. Mevrouw Money Wenkbrauw en Het RIJKE leven van een dertiger kende ik nog niet. Daar ga ik eens een kijkje nemen! Ik heb ze al in mijn leeslijst gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om in je blogje voor te komen. Ik kende nog niet alle blogs die je noemt, dus ga er snel eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen