Wat er gebeurde...

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - juni 18, 2015

Vorige week zaterdag kreeg ik ineens een bloeding. Dat is natuurlijk niet goed. Een miskraam was de eerste gedachte. We waren nog in de omgeving van Den Haag in verband met de lokale open huizen dag van de woning van schoonvader. We zijn gauw terug naar huis gereden, waarna ik nog steeds  bloed bleef verliezen. 's Nachts stopte het bloeden, maar werd ik erg duizelig en slap. Voor de zekerheid zondagochtend de verloskundige gebeld, die mij toch wilde zien. Op de inwendige echo werd duidelijk dat er niets meer in de baarmoeder zat. De verloskundige had zorgen om mijn klachten en stuurde mij door naar het ziekenhuis.  Na vele onderzoeken kwam ook daar er uit dat er niets op de echo te zien was, maar dat de waardes in mijn bloed te hoog waren. Er was een kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze konden er nu nog niets mee, dus dinsdag weer terug komen.

Dinsdag weer het hele traject doorlopen. Weer niets op de echo te zien, maar mijn bloedwaardes waren weer gestegen. Geen goed teken, maar ingrijpen was nog niet direct noodzakelijk. Weer naar huis gestuurd met een afspraak voor vrijdag én met de waarschuwing dat ik echt direct contact op moest nemen bij klachten. Nu lig ik al vanaf dinsdag op de bank en vandaag maar weer eens de laptop aangeslingerd. Fijn om te zien dat er zoveel lieve berichten verstuurd zijn.

Morgen moet ik al vroeg naar het ziekenhuis. Bij gestegen waardes word ik morgen ook direct geopereerd. Een spannende dag dus. Toch ben ik blij als morgen voorbij is, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik (wij) weer verder met mijn (ons) leven. Maar nu eerst nog maar even afwachten...






  • Share:

You Might Also Like

14 reacties

  1. Ach, wat verdrietig voor jullie.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat naar en verdrietig voor jullie!!Het allerbeste de komende tijd.
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh niet fijn. Hopelijk weet je morgen meer. Digitale knuffel vanaf hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat rot voor jullie :( Veel sterkte de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas gaan lang niet alle zwangerschappen goed. Ik ben 4x zwanger geweest en die 4 zwangerschappen hebben 2 gezonde dochters opgeleverd.
    Verdrietig voor jullie dat het misging!
    Sterkte morgen in het ziekenhuis en ook daarna!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas herkenbaar. Sterkte ermee.

    (meestal reageer ik niet anoniem, maar nu even wel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, daar gaat mijn anonimiteit :)

      Ik ben hier te dom voor...

      Verwijderen
  7. Heel veel sterkte en een digitale knuffelvoor jullie beiden,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat verdrietig. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen