6 maanden

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - augustus 24, 2015

Hieperdepiep hoera! Een half jaar geleden ben ik gestart met in10jaarfo. Het voelt alsof ik al veel langer aan het bloggen ben, maar het zijn echt nog maar 6 maanden. In het afgelopen half jaar heb ik met veel plezier bijna iedere dag een blog geschreven. In het begin met nog relatief weinig bezoekers, maar gaandeweg kwamen er steeds meer meelezers bij.

Sinds kort ben ik gestart met woonwoensdag. Door mijn oproep voor het meewerken aan het interview werd mij pas duidelijk hoeveel mensen er eigenlijk meelezen. Fantastisch dat er zoveel reacties kwamen met zoveel bijzondere verhalen. Ik vind het erg leuk om al die verschillende verhalen te lezen en te plaatsen op mijn blog. Uiteraard zijn nog meer verhalen altijd welkom, dus als je het leuk vindt; mail gerust naar financieelonafhankelijk2015@gmail.com.

Doelen
 De hoofdreden om een blog te starten was ons doel om in 10 jaar financieel onafhankelijk te worden. Een bijzonder ambitieus plan welke eigenlijk met een grapje bedacht was. Door een blog te starten probeerde ik een stok achter de deur te hebben. En het werkt! Ondertussen is er in een half jaar tijd 15.500 euro extra afgelost op onze hypotheek, zijn we veel bewuster met ons geld om aan het gaan, hebben we verzekeringen overgesloten en leer ik veel door de reacties op mijn blog en het meelezen bij andere bloggers. Vandaag dus het 6-maanden jubileum. Op naar het 1-jarig bestaansfeestje van in10jaarfo!

Wat wil jij nog lezen op in10jaarfo?

  • Share:

You Might Also Like

4 reacties

  1. Vooralsnog mis ik nog niet echt iets op je blog! Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd :D En wow, een half jaar nog maar? Het voelt inderdaad langer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke goed. Ik heb je aan m'n rijtje met blogs toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke goed. Ik heb je aan m'n rijtje met blogs toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen