8 jaar

augustus 01, 2015
Vandaag zijn mijn vriend en ik 8 jaar samen. En dat vieren we altijd door wat leuks te gaan doen op deze dag.

8 jaar geleden hebben wij elkaar op vakantie in Italië leren kennen. Terug in Nederland bleek het serieus en gezien de reisafstand tussen onze woningen gingen we na een jaar al samenwonen. Aangezien ik nog studeerde, besloot hij naar mij toe te komen. In 2008 kochten we onze eerste woning  in Zwolle. Ik studeerde af en vond een baan. Na 5 jaar bleek dat het reizen voor het werk van mijn vriend pittig was. We hebben ons huis te koop gezet en zodra deze verkocht was, zijn  we ons gaan oriënteren op een nieuwe woonplaats.

Het was best even slikken om alles in mijn vertrouwde omgeving op te geven. Mijn eis was daarom dat ik maximaal op 40 minuten rijden van Zwolle kwam te wonen.  En zo geschiedde.  Ondertussen wonen we met veel plezier heel vlak bij Amersfoort. Ik vond er direct een vaste baan en we hebben er veel nieuwe mensen leren kennen. Het was in het begin best wel eens moeilijk, maar ik kan nu hardop zeggen dat ik blij ben met de gemaakte keuze.

Vandaag vieren we dus ons 8 jaar samen zijn, 8 jaar vol met veel lief, maar helaas ook wat leed. Dit vieren we dit keer niet met een uitstapje, want vandaag vliegen we terug uit Macedonië. Ik ben bewust onduidelijk gebleven over onze vakantie, je weet het immers maar nooit met inbraken en dergelijke. Morgen een update over onze vakantie. Vandaag genieten wij van elkaar!


8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd. Wat gaat het soms al snel helemaal goed. Met ups en doens, maar toch goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd :-D
    Helemaal gelijk dat je niets over het reisje gezegd hebt, zijn rare tijden met dat internet en je weet maar nooit of iemand kan achterhalen waar of je woont.
    Op naar de 12 1/2 jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Leuk dat jullie het elk jaar vieren, ik vind dat een goed teken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Goed idee om het ieder te vieren. Moet ik hier ook eens gaan invoeren ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, goed dat je niets zegt over je vakantie. Gelukkig blijft mijn huis bewoont dus ik kan met een gerust hart naar Italië. Tot over 3 weken.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.