Woonwoensdag!

augustus 05, 2015

Vorige week schreef ik over mijn plannen om iedere woensdag iemand centraal te stellen die door middel van een interview iets over zijn hypotheek wil vertellen. Daarop kwam  de reactie dat er al een dergelijk initiatief in blogland is bij een andere blogger.

Aangezien ik niemand in het harnas wil jagen, heb ik mijn initiatief iets aangepast. Vanaf nu zal iedere woensdag 'Woonwoensdag' zijn op mijn blog. Er zal een interview geplaatst worden over de woonlasten van iemand. Zowel het huren  als kopen wordt hierbij belicht, waarbij ingezet wordt op de verhouding tussen inkomen en woonlasten, de voorwaarden en de keuzes die iemand gemaakt heeft.

Mijn oproep gaf direct leuke reacties via mail. Wat ik extra leuk vind is dat er meelezers gereageerd hebben die geen blog hebben, super! Ik ben erg benieuwd naar alle verhalen. Gisteren heb ik de interviews pas per mail verzonden. Door al het geregel voor de bruiloft was het er bij in geschoten. De interviews ga ik de komende dagen verder uitwerken tot een blog, waarna er vanaf volgende week echt iedere woensdag een blogje komt te staan.

Uiteraard ben ik nog steeds op zoek naar mensen die via mail mee willen werken aan 'Woonwoensdag'. Ook mensen die huren zijn van harte welkom, ik wil juist een zo breed mogelijke doelgroep aan het woord laten. Vind jij het een leuk initiatief en lees jij graag mee? Ook jouw inbreng wordt gewaardeerd. Uiteraard mag je volledig anoniem meewerken aan 'Woonwoensdag'. Jij bepaalt wat er wel en niet komt te staan. Interesse? Mail naar financieelonafhankelijk2015@gmail.com.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wat leuk dat je ook huurders meeneemt in dit woensdag blog. Ik ben er zelf een en heb dit altijd gemist.
    Ga nadenken of ik mee doe aan de interviews.

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten