Doe het zelf!

september 15, 2015
Onze bruiloft komt steeds dichterbij en wij zijn nu druk bezig met de aankleding van onze bruiloft. Lange leve het internet, waar je heel veel DIY (do it yourself) kan vinden. Op Pinterest en Welke heb ik al heel veel inspiratie voor onze bruiloft opgedaan.

Al surfend op deze sites werd ik bovendien ook heel enthousiast voor het maken van andere spullen voor in huis/tuin en  vond ik heerlijke (en vaak ook nog gemakkelijke) recepten om uit te proberen in de keuken.

Het leuke vind ik daarnaast dat het vaak budgetvriendelijk is. Door hergebruik van materialen kan je uiteindelijk weer de mooiste spullen maken welke bovendien ook nog eens origineel zijn. Je kan er immers je eigen draai aan geven. Ik heb niet altijd de tijd om spullen zelf te maken, maar nu de herfst er aan komt, zal ik vast vaker bezig gaan met het maken van spullen en uitproberen van nieuwe gerechten.

Maak jij veel dingen zelf? Welke sites gebruik jij voor een beetje extra inspiratie?



2 opmerkingen:

  1. Ik ben helaas niet zo handig, dus maak weinig zelf. Hoogstens dat ik zelf een cake bak. Maar veel meer is het niet.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben heel erg creatief en ik maak ook heel veel zelf.
    Eigenlijk gebruik ik daar geen website's voor maar zie ik vaak dingen bv in een deco winkel, dat me op een idee brengt.. dat probeer ik dan later thuis te maken.
    Gewoon proberen je zal van jezelf versteld staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.