Erfenis, reorganisatie & drukdrukdruk!

oktober 12, 2015

Afgezien van de rubriek Woonwoensdag is het rustig op in10jaarfo. Niet omdat ik geen inspiratie heb, integendeel zelfs. Ik heb alleen even geen tijd. En dan moet je prioriteiten stellen. Tot eind oktober zal er daarom sporadisch een blog geplaatst worden. Daarna hoop ik weer dagelijks online te zijn.

Voorbereidingen & reorganisatie
Het is nog een kleine 2 weken tot onze bruiloft. Naast ons werk zijn we dus druk met alle voorbereidingen. Daarnaast is het op mijn werk alles behalve rustig. Er komt een reorganisatie aan, waarbij 2/3 van het personeel eruit moet, op vrijwillige of niet vrijwillige basis. Het hoe en wat wordt in de komende weken duidelijk. Ik maak mij hier niet direct druk om, maar het zal waarschijnlijk de sfeer op het werk niet ten goede gaan komen. Iets wat ik erg jammer zou vinden. Voor nu wacht ik het maar even af. Op zijn vroegst zou ik mijn baan in augustus 2017 kwijt zijn.

Bijwerken
De pagina's over mijn online verdiensten en de stand van zaken omtrent onze hypotheek zijn weer bijgewerkt. Niet alleen voor mijn blog prettig, ook zelf vind ik het fijn om deze cijfertjes gemakkelijk in te kunnen zien.

Woonwoensdag
 Voor woonwoensdag ben ik bijna door mijn verhalen heen. Na mijn eerste oproep ontving ik heel veel enthousiaste en inspirerende aanmeldingen. Wil jij ook een inkijkje geven in jouw woonsituatie, geef je dan nu op via financieelonafhankelijk2015@gmail.com Je kan volledig anoniem meewerken aan deze rubriek. De vragen ontvang je via email. Het maakt niet uit of je in een antikraak-,  huur- of koopwoning woont; alle verhalen zijn welkom!

Erfenis investeren
Binnenkort zal ik hier wat uitgebreider op in gaan. Op dit moment willen we 50.000 euro van de erfenis investeren. We willen het voornamelijk gaan gebruiken voor een extra aflossing op onze hypotheek. Na onze bruiloft willen we concrete stappen gaan zetten.

Genoeg om over te bloggen dus. In november ben ik weer volledig online! Tot snel!


You Might Also Like

1 reacties

  1. Succes met de verdere voorbereidingen en een heel fijne trouwdag gewenst.
    We zien je vanzelf wel weer verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten