Kleine lettertjes...

november 28, 2015

Pasgeleden schreef ik over het door sparen of uitbetalen van mijn clix bij het online spaarprogramma Euroclix. Ik had het idee opgevat om een zo hoog mogelijke wisselkoers te halen, zodat ik het meest rendement haal uit mijn verdiensten. Uiteindelijk wil ik deze uitbetaling dan gaan gebruiken voor een extra aflossing op de hypotheek.

Nu gaan mijn verdiensten voor Euroclix best aardig en lopen ze ook steeds meer op. In het begin was ik wat cynisch over het spaarprogramma en duurde het best een tijdje voordat ik wat meer clix ging verdienen. Tegenwoordig ben ik veel tevredener met het programma. De clix worden meer waard en ik verdien telkens wat meer door onder andere de 10% verdiensten van de aangebrachte refferals. Het begint echt een leuk extraatje te worden en ik hoop straks structureel rond de 1000 clix per maand te verdienen.

Maar daarmee duurt het natuurlijk best een tijd voordat ik bij de hoogste inwisselkoers ben. Nou maakt mij dat niet zoveel uit, ik heb het geld niet direct nodig en wacht dus gewoon op de hoogste wisselkoers. Dat het een paar jaar duurt, neem ik daarbij voor lief. Gelukkig werd ik in mijn vorige blog terecht gewezen op het feit dat de waarde van de clix na 2 jaar vervallen (waarvoor dank Ellen J.)  Helemaal overheen gelezen. Een inwisselkoers van 170% in 2 jaar tijd gaat mij niet lukken, maar 163% moet toch zeker haalbaar zijn.

Een tip voor allen; zorg dat je de clix tijdig inwisselt voor euro's of wat anders. Het zou zonde zijn als ze verlopen. Ik ben benieuwd of Euroclix zelf een berichtje stuurt op het moment dat de clix bijna verlopen! 

Heb jij ook wel eens over kleine lettertjes heen gelezen?  Was jij op de hoogte van de inwisseltermijn van Euroclix?


















































































You Might Also Like

3 reacties

  1. Nee, hoogtijd blijkbaar. Ik heb ook wel een aantal site waar ik nog wat kleingeld tegoed heb.
    Goed dat je daar even iets van post.
    Die kleine letters zijn dan ook meestal saaie kost he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee dat wist ik ook niet. Maar ik wissel toch al in als ik op 10,00 sta, gaat zo langzaam en ik ben toch altijd bang dat ze plotseling weg zijn.

    Veel onderzoeken zijn vervelend en de keren dat je niet tot de doelgroep behoort ondanks bijgewerkt profiel zijn talrijk.
    Ook de dingen zoals man/vrouw en leeftijd die je weer moet invullen zijn irritant, waarom vul je dan profiel in?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee dat wist ik ook niet, maar ik wissel de clix in bij 25,- dat is zo om de 2 maanden

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten