November; geefmaand! (met weggeefactie!)

november 02, 2015
Ik las via de blog van Het rijke wijf over het ontzettend leuke initiatief  geefmaand. In november is het de bedoeling om iedere dag iets weg te geven. Dit kan van alles zijn; van een tastbaar geschenk tot wat extra aandacht voor iemand die het kan gebruiken.

Ik merk dat mijn dagen soms zo snel voorbij vliegen, dat ik mij niet altijd bewust ben van mijn mogelijkheden om iets voor een ander te betekenen. Als docent in het speciaal onderwijs kan ik gelukkig veel aandacht kwijt aan mijn leerlingen, maar ook buiten mijn werk wil ik deze maand wat extra's voor anderen gaan doen.

Vandaag doe ik dat via mijn blog door het weggeven van het boekje 'Leven van 1 euro per dag'. Een echt boekje wat past op een consuminderblog. Ik schreef al eerder over dit boekje (hier te lezen). Het echt leven van 1 euro per dag is overigens naar mijn idee echt niet haalbaar, maar het is wel een erg inspirerend boekje om eens te lezen.

Lijkt jou leuk om dit boekje te hebben. Reageer dan hieronder. Bij meerdere reacties zal ik loten. Het boekje zal vervolgens via post toegezonden worden.

Doe jij mee aan november geefmaand?


12 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een inspirerend boek en ik wil graag meedoen aan de weggeef actie. En ja ik ga ook meedoen, misschien lukt het niet elke dag maar ik vind het een sympathiek initiatief.
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik doe mee met de actie voor het boek.
    Ik geef vaak dingen weg, maar niet elke dag. Wel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook meer aan de geef maand en ik wil wel meedingen naar jouw boekje leven met een euro per dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee. Ik doe mee. Lezen en weer doorgeven! Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil graag meedoen met je weggeefactie en dingen weg geven heb ik geen moeite mee. Groetjes Cisca Servie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wat een leuke actie! Ik kan nog wel wat tips gebruiken voor een euro per dag.... En ik had nog niet gehoord van weggeefmaand, maar doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb de weggeefmaand vervroegd dit jaar. Ik heb pas een huis gekocht en heb vlak voor de verhuizing veel spullen die ik niet meer gebruikte weggegeven. Nu is het een kwestie van op de uitgaven letten en even bijsparen dus dit boekje zou goed van pas komen.
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij heb ik dat boek ooit via de bieb gelezen. Erg inspirerend! Dus ik doe ook graag mee. Met de geefmaand doe ik ook mee, ik vind het goed om je een maand lang bewust te zijn van wat je nu eigenlijk voor een ander doet. En het samen doen, maakt het makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk dat jij ook meedoet met de weggeefmaand. Ik zal binnenkort ook wat via mijn blog weggeven. Vandaag gaf ik mijn moeder een haakpatroon kado.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wilde even laten weten dat het boekje in goede staat ontvangen is! Ik ben al op de helft met lezen. Heel erg bedankt!
    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.