Woonwoensdag!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - november 04, 2015



Na mijn eerste oproep voor 'woonwoensdag' kwamen er veel reacties binnen. De afgelopen maanden was er daardoor wekelijks op woensdag een interview te lezen. Ik ben ondertussen door alle reacties heen en ben daarom weer op zoek naar nieuwe kandidaten voor de rubriek 'Woonwoensdag'.

De bedoeling is om iedere woensdag weer een interview te plaatsen over de woonkosten van iemand. Zowel het huren als kopen wordt hierbij belicht, waarbij ingezet wordt op de verhouding tussen inkomen en woonlasten, de voorwaarden en de keuzes die iemand gemaakt heeft. Ieder verhaal heeft iets unieks.

De rubriek 'woonwoendag' is een goed gelezen rubriek. Wil jij ervoor zorgen dat deze rubriek blijft bestaan? Twijfel dan niet en geef je op via financieelonafhankelijk2015@gmail.com . Je kan volledig anoniem meewerken aan het interview. De vragen ontvang je via mail. Vervolgens ben je helemaal vrij om de vragen naar eigen inzicht te beantwoorden.

  • Share:

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik heb een aantal weken geleden mijn stukje ingestuurd en dit niet gezien in deze rubriek. Wel kreeg ik een mail dat deze op 21 oktober geplaatst zou worden maar toen was een andere.
    Misschien toch niet geschikt voor plaatsing ?. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi nicole,

    Excuses. Ik heb hem teruggevonden in mijn mailbox. Je verhaal is erg goed. Ik publiceer hem aanstaande woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen