Doen!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - december 13, 2015

Het is deze week even wat rustiger op in10jaarfo. Het is namelijk druk op mijn werk. En dat gaat natuurlijk voor. Vanaf aanstaande vrijdag heb ik 2 weken kerstvakantie en dus weer genoeg tijd om blogjes te schrijven, maar daar heb ik jullie hulp ook bij nodig.

Al een aantal maanden komt er iedere woensdag een verhaal van een lezer op mijn blog te staan. Woonwoensdag is ondertussen een begrip geworden en heeft altijd vele lezers. Vooraf had ik nooit verwacht dat ik zoveel reacties zou krijgen; fantastisch! Alleen...de verhalen zijn op. Voor woensdag staat in principe het laatste woonwoensdag verhaal. Bij geen nieuwe aanmeldingen stopt de rubriek.

Wil jij ervoor zorgen dat woonwoensdag toch gewoon door gaat en iedereen kan blijven genieten van een financieel inkijkje bij een ander? Mail dan naar financieelonafhankelijk2015@gmail.com. Uiteraard kan je volledig anoniem meedoen. De vragen ontvang je via mail en kan je naar eigen wens invullen.


  • Share:

You Might Also Like

6 reacties

  1. Zou jammer zijn!! Helaas heb ik al meegedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn verhaal al ooit eens bij min-of-meer gedaan, zie link. Nog zo'n verhaal vind ik een beetje dubbel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. over een half jaartje zou ik opnieuw mee kunnen doen omdat dan de situatie compleet veranderd is.. als de hypotheek rond komt, 15 feb de sleutel, eerste tijd dubbele maandlasten dus niet representatief ;) en vanaf mei (hooguit juni) is alles weer normaal, maar dus compleet anders in een koophuis ipv een huurhuis ;)

    BeantwoordenVerwijderen