Valentijnsdag

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - februari 14, 2016

Het is vandaag Valentijnsdag. Een van de meest commerciële dagen van het jaar. De winkels varen er wel bij. Kaarten, bloemen en  chocola vinden gretig aftrek. Ik heb een hekel aan de commercie, maar toch geniet ik enorm van Valentijnsdag. De hartjes en chocola fase zijn we al een aantal jaar voorbij, maar Valentijnsdag is voor ons nog steeds een dag om wat leuks samen te doen. Van die kleine dingen die helemaal niet zoveel extra kosten, behalve wat tijd voor elkaar.

Gisteren heb ik daarom tijdens het boodschappen doen extra veel fruit mee genomen. Bij het ontbijt hebben we zojuist een heerlijke smoothie gedronken. Het ontbijt deden we lekker uitgebreid en verder staat vandaag in het teken van relaxen. Na 2 hele drukke weken, waarin ik niet eens aan bloggen toe kwam, vandaag even helemaal niets. Zo'n dag dat je de gehele dag in pyjama rond loopt en doet waar je zin in hebt. Zeker nu het buiten steeds witter aan het worden is, vind ik het heerlijk om een dagje binnen te zitten.

Mijn man is nu boven met de computer bezig en ik ga vandaag een boekje lezen en eindelijk weer eens tijd aan mijn blog besteden. De komende week zullen er dus weer gewoon dagelijks blogjes verschijnen. Het zal een aantal ook opgevallen zijn dat het blogje van afgelopen donderdag offline is gehaald. Die had ik ooit in voren geschreven om hem af te maken, maar al wel op publiceren gezet. Vandaar een mooi half bericht online.Uiteraard komt er deze week wél een duidelijke update over onze aflosplannen online.

Fijne valentijnsdag! Met of zonder geliefde, maak er een mooie dag van!


  • Share:

You Might Also Like

3 reacties

  1. Ik ben benieuwd naar je complete plan. Erg fijn om te zien hoe amderen het aanpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een beetje hetzelfde; ik vind de commercie niets, maar ik vind VAlentijnsdag toch altijd een leuke dag.

    BeantwoordenVerwijderen