In10jaarfo enzo

maart 02, 2016
Soms heb ik ineens weer zin om wat dingen aan te passen of toe te voegen aan mijn blog.  Er zijn 2 nieuwe pagina's in het menu bijgekomen:

- Over in10jaarfo
- Woonwoensdag

De komende weken zal ik meer pagina's toevoegen om mijn blog completer te maken.

Op de pagina woonwoensdag heb ik alle linkjes naar verhalen geplaatst, zodat ze gemakkelijker terug te lezen zijn. Het was een enorm werk om alles terug te zoeken, maar ik ben blij met het resultaat. Terwijl ik bezig was en mijzelf af en toe vervloekte om mijn nieuwe ingeving, werd ik ook wel een beetje trots. Wat hebben er al veel mensen meegewerkt aan woonwoensdag. Onvoorstelbaar. Nogmaals allemaal dank daarvoor!

Woonwoensdag is een veelgelezen rubriek. De aanmeldingen om mee te werken aan de rubriek lopen helaas wel terug.  Lees jij woonwoensdag ook met plezier? Meedoen is echt heel makkelijk. Mail naar info@in10jaarfo.nl en je ontvangt de vragen per mail terug. Dankzij jullie kan ik ervoor zorgen dat de rubriek woonwoensdag iedere woensdag blijft verschijnen!

Naast de aanpassingen in het menu kan je nu ook nog gemakkelijker op in10jaarfo komen.  Via http://in10jaarfo.nl word je tegenwoordig gelinkt naar mijn blogspot. Ideaal!

Er is al veel geschreven op in10jaarfo en er staan al weer veel nieuwe berichten klaar, maar wat wil jij nog lezen op in10jaarfo?

3 opmerkingen:

  1. waarom gebruik je eigenlijk geen labels? zo kan je veel gemakkelijker onderwerpen terugvinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind de woonwoensdag berichten leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als mn financiele schema weer een beetje normaal is en in orde, wil ik graag nog een x mee doen met woonwoensdag! 16 april gaan we over naar het nieuwe (koop!!) huis en daarna zullen de dubbele lasten langzaam verdwijnen en weet ik alle bedragen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.