Oplossing paaspuzzel Qassa 2016

maart 24, 2016
Niet verder lezen als je zelf wil puzzelen met de paaspuzzel van Qassa. Ieder jaar heeft Qassa (online spaarprogramma waar je geld mee kan verdienen) een paaspuzzel. Je maakt met deze puzzel kans op:
  • 10.000 coins
  • 5.000 coins
  • 2.500 coins
Geen enorme prijzen, maar wel weer wat extra punten, altijd handig. De oplossing van de paaspuzzel is: kuikentjes. Zelf won ik 10.000 coins, jawel 10 hele centen. Maar voor alleen het woord invullen een kleine moeite natuurlijk. En wie het kleine niet eert... ;)

Heb jij meegedaan aan de paaspuzzel? Hoeveel heb jij gewonnen?

8 opmerkingen:

  1. Ook ik heb 10000 gewonnen. De punten zijn alleen nog niet bijgeschreven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel even meedoen, maar ik zie niet waar ik het moet invullen. Krijg wel steeds een letter in beeld.... de K op 4 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb meegedaan en kreeg er 2500 bij, haha.. Ach ja, inderdaad alle kleine beetjes maken 1 grotere ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel! 5000 punten gewonnen. Eigenlijk zat ik al te wachten tot ik het antwoord ergens op een blog voorbij zag komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb 2500 gewonnen zoals elk jaar ongeveer
    alleen jammer dat het geen 25000 was zoals hier op de blog ;) staat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he???????????probeer de paaspuzzel in te zenden.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.