Sneller aflossen? Meer verdienen!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - maart 06, 2016

Als je sneller wilt sparen, investeren of aflossen kan je dit natuurlijk vooral doen door meer inkomsten te krijgen. Naast mijn reguliere salaris ontvang ik maandelijks een bedrag aan internetinkomsten.

Internetinkomsten?
Mijn grootste inkomstenbron is G.oogle A.dsense. Daar ben ik na een maand bloggen mee gestart. Verdiende ik eerst een paar centen per dag, zijn het nu al vaak enkele euro's per dag geworden. Heel langzaam lopen deze inkomsten op. Maar lang niet iedereen heeft een blog. En toch kan je ook dan geld met het internet verdienen. Als je gaat googlen op spaarprogramma's zal je ontdekken dat er tientallen programma's zijn waarmee je geld kan verdienen door mails te lezen, onderzoeken in te vullen, leden aan te brengen en aankopen te doen via internet. Zo is het dus voor iedereen mogelijk om online wat bij te verdienen.

Euroclix
Ik heb mijzelf vorig jaar aangemeld bij 2 spaarprogramma's. Deze spaarprogramma's kwamen bij Google eruit als betrouwbaar. Ondertussen kan ik zeggen dat dit zeker het geval is. Bij Euroclix heb ik in (bijna) 1 jaar tijd (bijna) 150 euro verdient. Een positieve verrassing voor een programma waar ik niet veel tijd aan kwijt ben. Ik hou mijn verdiensten bij op een aparte pagina op deze blog. Wil je ook lid worden? Aanmelden kan hier. Bij aanmelding ontvang je een eenmalige bonus van 150 clix (1,95). Bij 10 euro kan je een uitbetaling laten doen, maar langer sparen is nog veel interessanter, aangezien je clix steeds meer waard gaan worden. Ik laat mijn geld uitbetalen bij 10.000 clix.

Qassa
Qassa is ook een betrouwbaar spaarprogramma. Je verdient ook bij dit programma geld met het lezen van mails, invullen van onderzoeken, aanmelden van leden en het doen van aankopen via internet. Qassa heeft geen uitbetalingssysteem waarbij de coins meer geld waard worden. Bij 10 euro kan je een uitbetaling aanvragen en dat doe ik dus ook als ik dit bedrag gehaald heb. Ik heb ondertussen 40 euro laten uitbetalen en de volgende uitbetaling laat niet lang meer op zich wachten. Aanmelden is natuurlijk gratis en je ontvang eenmalig een startbonus van 2 euro. Als je 8 euro erbij verdient, kan je alweer een uitbetaling aanvragen.

Inkomsten
Aangezien je echt geld verdient, wordt het door de belastingdienst gezien als een inkomen. Dit inkomen moet je natuurlijk wel opgeven bij je belastingaangifte.

Doel
Mijn internetinkomsten zet ik allemaal op een aparte spaarrekening en dat ga ik (hoe kan het ook anders) gebruiken voor een extra aflossing op onze hypotheek. Ik hoop hier aan het einde van het jaar 1000 euro mee te kunnen aflossen.

Verdien jij wat extra's naast je reguliere inkomen?


  • Share:

You Might Also Like

8 reacties

  1. Ik doe ook aan Google Adsense maar bij mij gaat het echt super langzaam tenzij ik zelf nog wel eens vanuit buiten huis nog eens bewust op mijn reclame klik. dan kan het snel gaan.

    Op dit moment is mijn meest succesvolle inkomsten Klezzer waar ik in 1 maand 35 euro heb verdiend. Nu heb ik daar wel flink geld in gestoken met reviewen maar ik kan daar voorlopig met mijn punten prima op teren zonder zelf nog actief te worden. Euroclix doe ik ook en daar verdien in nu door actief te klikken in mails en onderzoeken en zelf af&toe wat doen al 25 euro per maand. Al met al wel leuke zakcentjes die je in je 'tussendoor'tijd verdienen kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel pageviews/unieke bezoekers trek je eigenlijk ongeveer p/mnd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het loopt iedere maand nog op. Ik weet het aantal unieke bezoekers niet, maar ik zit rond de 2.000 pageviews per dag. Soms wat meer, soms wat minder.

      Verwijderen
  3. Mijn regulier inkomen is wat ik met bloggen verdien. Daarnaast heeft mijn man een vaste baan.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik Panelwizard nu.Ook betrouwbaar! Betaald 2x per jaar uit. Ik vind het ook leuk om te doen.
    http://life4mama.blogspot.nl/2016/01/panelwizard-online-verdienen.html Ik schreef er pas nog een blogje over.

    Ik zit erover te denken om Euroclix ook maar weer eens te gaan doen. ik kan wel wat extra inkomen gebruiken (vanuit mijn blog nog geen inkomsten helaas).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb me net aangemeld via je link. ben benieuwd!

      Verwijderen
  5. Hier gaat AdSense ook steeds beter lopen. Eerst was dat inderdaad steeds een paar cent per dag, nu loopt dat ook wel meer op in de euro's. Ik klik er zelf echt niet op, dat durf ik niet aan. Ze zijn namelijk heel streng in hun regels daarin (logisch op zich) en ik zou het zonde vinden als ik door mijn klik (die misschien drie cent oplevert) mijn hele deelname aan het programma de mist in zag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee. naast fulltime werken als gastouder blijft er geen tijd meer over (naast huishouden, eigen kinderen, sociale dingen etc)

    BeantwoordenVerwijderen