Stil

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - april 04, 2016

Het is de laatste tijd wat stil op in10jaarfo. Geen inspiratiegebrek, maar wel energieloos.  Gelukkig verloopt de zwangerschap goed, alleen heb ik erg last van zwangerschapsbraken. En dan droog je uit. Gelukkig heb ik er nu medicatie voor gekregen, waardoor ik voor het eerst mijn eten en drinken weer binnen hou.

Mocht je nog geen reactie op een mail hebben gehad, ik hoop ze zo snel mogelijk weer te kunnen beantwoorden. Alleen nog eventjes geduld dus.

Tot gauw!


  • Share:

You Might Also Like

9 reacties

  1. Beter zo, dan andersom. Ik kijk wek dagelijks even hier, maar alles rustig in je eigen tempo. Er zijn belangrijker zaken dan een blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het belangrijkste is jouw gezondheid en dat van jullie kind. Steek daar je energie in; de blog komt dan maar even op de tweede plaats. Ik wens jou veel energie toe! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Betrrschap, hoop dat je je snel fitter voelt!
    Ongevraagd zwangerschapsbemoeiend advies: vanillevla hielp bij mij erg goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen