Extra uitbetaling; doorsparen voor een aflossing

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - juli 07, 2016

Ik heb er al een tijdje niet over geschreven, aangezien ik zelf er ook niet zo actief mee bezig was. Maar gaandeweg heb ik toch heel wat bij kunnen sparen bij het online spaarprogramma Euroclix.

Ik heb er wel even over gedaan, maar ik heb nu eindelijk een uitbetaling van 150 euro kunnen doen bij dit online spaarprogramma. Ik ben gestart in april 2015 en heb er dus 14 maanden over gedaan om dit bedrag bij elkaar te sparen. Nu zou je dus het snelle rekensommetje kunnen maken dat ik een kleine 10 euro per maand gespaard heb met dit spaarprogramma, maar dat is niet eens zo. Euroclix werkt namelijk met treden, waar in je clix steeds meer waard worden. Bij 1.000 clix zijn ze10 euro waard, maar 10.000 clix zijn 150 euro waard. Ik vond het dus wel de moeite waard om door te sparen naar 10.000 clix.





Plaatje van het www

Ik heb dus ruim 14 maanden  moeten sparen (ongeveer 715 clix per maand ) voor 10.000 clix. De clix heb ik gekregen door enquetes in te vullen, mails te klikken, aankopen te doen via internet en het aanmelden van nieuwe leden. Ik heb er dus geen investeringen voor moeten doen.

Ik zie op steeds meer blogs ook andere programma's voorbij komen waarbij je moet investeren in een programma om rendement te halen. ( Bijv. R...clix) Voor mij een no-go, ondanks alle positieve verhalen die ik in blogland lees. Ik vind de internetverdiensten een leuke bijkomstigheid, maar ik ben er niet extreem actief in en wil ook geen investeringen doen. Daarom hou ik het alleen bij Euroclix, Qassa en Google Adsense. Ik hou het ook bij op een aparte pagina op mijn blog. Helaas mag ik van Google Adsense geen bedragen openbaar maken, anders had ik dit natuurlijk wel gedaan.

Sparen voor een aflossing
Met de inkomsten via het internet spaar ik voor een extra aflossing. Met de bovenstaande 3 programma's heb ik tot op heden zo'n 750 euro gespaard. Daar moet overigens nog inkomstenbelasting van af. Dit geef ik altijd keurig op aan het einde van het jaar bij de belastingdienst. Netto ligt het bedrag dus nog een stukje lager. Toch vind ik het een leuke bijkomstigheid. Het sparen gaat niet hard als je er niet zo actief mee bezig bent, maar hoe langer je bezig bent, worden vele kleintjes uiteindelijk toch nog 1 grote. Zodra ik 1.000 euro gespaard heb, ga ik er een aflossing mee doen op onze hypotheek. Om vervolgens weer verder te sparen.

Hoe actief ben jij met het verdienen van een spaarcentje op internet?


  • Share:

You Might Also Like

9 reacties

  1. Niet meer. Ik ben niet zo interessant voor de marketeers. Maar leuk voor jou dat je er zo lekker mee verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle kleine beetjes helpen. En leuk dat je alles direct apart zet en voor 1 doel gebruikt. Motiverender lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, knap zeg, dat je er zoveel mee verdiend hebt. Ik had na 3 maanden nog steeds geen 3 euro verdiend, dus toen ben ik gestopt.

    Zo is het wel heel leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een mooie opbrengst zeg! leuk hoor.
    Ik heb mij aangemeld via jou, voor euroclix en volgens mij krijg jij ook 10% van mijn 'verdiensten' toch?
    Helaas heeft er zich niemand via mij aangemeld, zover ik weet. Dit is wel een mooie vorm van passieve inkomsten natuurlijk. (al is het maar een druppel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou trouwens ook niet kiezen voor zelf investeren. Te bang dat het toch niet goed is ofzo.

      Verwijderen
  5. totaal niet meer actief. ooit zelf zo'n website gehad zelfs. maakte zelfs websites en samen met iemand ook zo'n spaarsite opgezet (verdient slecht trowuens :p omdat je niet per klik maar per deelname/aankoop betaalt krijgt.. de meesten zijn alleen lid om de centen te sparen dus kopen niets en doen nergens aan mee.. logisch... ) maar eigenlijk daarna met alles gestopt. ben nog wel lid van zinngeld waar ik heel soms wat mailtjes klik, maar eigenlijk te weinig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inmiddels is mijn activiteit met Euroclix de laatste 2 maanden verminderd mede ik daar continue moet kijken voor die extra clix op marktonderzoeken wat me inmiddels meer tijd oplevert. Zelf verdien ik sneller geld bij Klezzer. Ik heb daar aan reviews veel tijd in gestoken en nu door amper nog wat te doen verdien ik er al 4 a 5 euro per wk mee en kan ik sneller laten uitbetalen. Verder begint mijn rendement bij Recyclix te lopen en heb ik al 2x 20 euro uit kunnen halen naast dat ik het aandeel nu ook passief laat groeien. Dat maakt voor mij Euroclix versus levensenergie minder interessant.

    Maar het is zeker leuk als je daar wel tijd in steekt en dan is 25 euro per 2 maanden wat ik bij Euroclix verdiende met veel klikken toch een leuk zakcentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ooit heel actief meegedaan aan soortgelijke websites, dat was in de begintijd en toen was er nog flink geld mee te verdienen. Maar tegenwoordig krijg je minder voor clicks en staan de verdiensten niet meer in verhouding tot de moeite en tijd die je erin steekt. Toen had ik gemiddeld €50 per maand aan uitbetalingen, maar omdat de lol eraf was ben ik gestopt. Euroclix heb ik nog wel, maar gebruik ik alleen als ik overstap van verzekering oid. Je kunt sneller en meer geld verdienen met een paar uur extra werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te zien hoe het iemand anders vergaat op Euroclix!
    Ik heb op Euroclix ook 150 euro bijeen gespaard in ongeveer dezelfde hoeveelheid tijd als jij, door onderzoekjes, maar voornamelijk ook door aankopen die ik toch al moest doen. Verder had ik geen referralinkomsten. Ooit ben ik er behoorlijk actief geweest op verschillende spaarprogramma's, maar de meeste gaan zo ontzettend traag dat het voor mij de moeite niet waard was.
    Euroclix verdient het best in mijn ervaring. Zeker als je regelmatig inlogt om te kijken of er onderzoekjes beschikbaar zijn. Dat zijn er veel meer dan de onderzoekjes waarvoor je per mail wordt uitgenodigd. Kost alleen wel veel tijd (en volgens mij houdt niemand het vol om langdurig regelmatig te kijken of er onderzoeken beschikbaar zijn).

    BeantwoordenVerwijderen