Geld Terug Actie

juli 25, 2016
Zo af en toe heb ik weer een periode waarin ik wat actiever mee doe aan de zogenaamde GTA's, oftewel geld terug acties. Ik heb Scoupy als app gedownload op mijn telefoon, maar de laatste weken zijn hier weinig 100% geld terug acties op te vinden. Online keek ik altijd op dutchcouponing, maar die weblog wordt al geruime tijd niet meer bijgehouden.

Geld Terug Actie
Gelukkig is er een nieuwe weblog online die de geld terug acties bij houdt. Speciaal voor alle luie mensen zoals mij, die weinig moeite willen doen om alle acties online te moeten zoeken. Hopelijk blijft deze site nog lang online, want ik heb flink wat producten kunnen kopen door de huidige geld terug acties. Overigens kon ik niet alle producten kopen, aangezien niet alle supermarkten hier in het dorp zitten. Ik heb de site ook in mijn leeslijst gezet, maar via deze link kan je de site ook bezoeken.

Wel of niet meedoen?
Ik doe alleen mee aan acties waarvan ik zeker weet dat ik het product ga gebruiken of er een ander blij mee kan maken. Ik weeg dus van te voren wel af of ik mee ga doen aan een actie. Daarnaast doe ik ook alleen mee aan acties die bij onze plaatselijke Appie of J.umbo te halen zijn. Een beetje lui blijven we natuurlijk wel ;).

Doe jij vaak mee aan geld terug acties?


3 opmerkingen:

  1. Nee vrijwel nooit. Meestal zijn het A-merken en ook bewerkte produkten en die gebruik ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het een product is dat we gebruiken, of een variant daarvan neem ik het vaak wel mee. Maar de laatste tijd is het inderdaad een beetje prut op scoupy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook erg tegenvallen op scoupy en kortingisleuk. Vaak dingen die niet echt voordelig zijn bijv voor 1euro ipv gratis, en die gebruik ik vaak niet. Hopelijk snel weer nieuw aanbod. Ik zal jouw tip ook eens bezoeken.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.