Gratis Cash

augustus 25, 2016

De titel kan je als misleidend opvatten, maar het is toch echt zo. Een tijdje terug vroeg ik een gratis en vrijblijvend proefnummer aan van het blad Cash. Het gaat vooral over beleggen en investeren. Iets wat natuurlijk mijn interesse heeft, maar ik kan mij voorstellen dat veel lezers het ook interessante kost vinden.

Het leuke is dat het echt geheel vrijblijvend is en dat je niet achteraf lastig gevallen wordt met reclame e.d.

Aanvragen? --> Cashcow 

Geniet van het mooie weer vandaag! 




You Might Also Like

9 reacties

  1. Die heb ik laatst aangevraagd voor vriend. Moet 'm zelf ook nog even doornemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Deze kende ik nog niet. Gelijk aangevraagd. Bedankt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, als ik ik de link aanklik en wil bestellen, lukt dat toch echt niet vrijblijvend. Je hebt dan de keus vanaf welk nummer je het betaalde) abonnement in wil laten gaan en je kan het proefnummer niet los aanvragen.

    N.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het abonnement is 1 gratis proefnummer, mits je voor de nieuwste van september kiest. Wil je de vorige, betaal je verzendkosten. Je zit nergens aan vast. Zie ook de site.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd welke invalshoek van beleggen ze hebben, en hoe ver ze gaan. Een gratis nr en een uurte lezen wil ik wel investeren. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten