Bijwerken

oktober 01, 2016

Oktober is begonnen. En op de eerste dag van de nieuwe maand werk ik altijd de pagina's op mijn blog bij om de cijfers zo up to date mogelijk te houden.

Hypotheek
In het menu boven aan mijn blog staat een pagina hypotheek. Op deze pagina houd ik alle vorderingen van onze hypotheek bij. Afgelopen maand deden wij een extra aflossing van 10.000 euro. Zojuist heb ik even ingelogd op internetbankieren en daar kon ik zien dat de aflossing al verwerkt was. Op dit moment is onze totale openstaande hypotheekschuld 244.233,24. Door de extra aflossingen en de reguliere aflossingen van de annuïteitenhypotheek daalt de openstaande schuld iedere maand. Naast de openstaande hypotheekschuld hebben wij nog geld op de opbouwspaarrekening staan, welke vrijkomt in 2030, waarna de opbouwspaarhypotheek in een keer afgelost wordt.

Crowdfunding
 De pagina crowdfunding is relatief nieuw op mijn blog. Deze pagina heb ik deze maand pas aangemaakt om meer inzicht te geven over onze huidige investeringen in crowdfunding. Ik merkte dat ik hier zelf behoefte aan had, omdat ik wel maandelijks keurig een terugbetaling ontvang, maar geen helder overzicht had over de totale cijfers.

Extra geld verdienen
Ook van Qassa en Euroclix houd ik mijn statistieken maandelijks bij. Bij Qassa vermeld ik alleen de uitbetalingen en bij Euroclix het aantal clix wat ik heb gespaard.De laatste maanden ben ik wat minder actief geweest bij beide programma's, waardoor de inkomsten wat terug liepen. Desondanks spaar ik ook op deze manier een leuk zakcentje er bij.

Ontbrekende pagina's?
Bovenstaande pagina's gebruik ik zelf erg graag om een goed overzicht te houden in onze financiën, als ik iets wil weten, check ik altijd even mijn blog in plaats van direct in te loggen op bijvoorbeeld internetbankieren. Gaandeweg het bloggen zijn er steeds meer pagina's bijgekomen. Zijn er pagina's die voor jou nog ontbreken?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Grappig dat je blog een beter "kasboek" voor je is dan de bankrekening.
    Als jullie naast de crowdfunding (gaan) beleggen zou ik die er ook graag bij zien staan. Vind ik een interessant onderwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gespreide investering in je crowdfund projecten en flinke bedragen ook. Maar zo te zien rendeert het al :-) Fijn al je overzichten en weet niet wat ik mis. Leuk om te lezen hoe het jullie allemaal vergaat.

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten