In voren schrijven & bijdragen van lezers

oktober 03, 2016

De komende dagen probeer ik om alle woonwoensdagverhalen voor de komende periode die ik via mail heb ontvangen in te plannen voor de komende maanden. Er staan een paar juweeltjes klaar kan ik vertellen. :) Ontzettend dank voor alle bijdragen die tot nu toe al via de mail binnen zijn gekomen. Er komen zelfs een paar gastblogs online in oktober over de spaarhyptheek die absoluut de moeite waard zijn om te lezen.

Zoals de meesten van jullie wel weten ben ik hoogzwanger en zal ik daarom straks wat minder online zijn. Ik wil echter graag mijn blog levend houden en plan daarom nu al voor oktober en november de blogs in. Af en toe ben ik iets te snel en komt er een blog per ongeluk online. Die verwijder ik dan snel weer, alleen is het dan al te zien in de leeslijst bij andere bloggers. Vandaar dat het kan dat je soms een foutmelding krijgt richting een blogbericht van in10jaarfo.

Bijdrage doen?
Wil jij heel graag eenmalig iets delen op in10jaarfo? Dat kan natuurlijk altijd. We kunnen immers van elkaar leren. Dat kan door mee te werken aan woonwoensdag of door een eigen onderwerp (over financiën, besparen, consuminderen of iets dergelijks) aan te leveren via mail. Let op: dit geldt alleen voor lezers en niet voor bedrijven of andere partijen die een commerciële insteek hebben. Meer info? Mail gerust naar info@in10jaarfo.nl. Doordat ik iets minder online ben, kan een reactie echter wel iets langer op zich laten wachten. Door de voorgepubliceerde berichten lijkt het soms dat ik online ben, maar dat is dus lang niet altijd het geval.




You Might Also Like

10 reacties

  1. Ik zag inderdaad een paar keer een "slip of the pen", is mij ook wel eens overkomen.
    Tip: voordat je aan het artikel begint, zet het "schema" op 2018 ofzo. Als je daarna per ongeluk op de oranje "publiceer" knop drukt, dan is er niets aan de hand, want het artikel zal pas over 2 jaar worden gepubliceerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de laatste loodjes :) Ik zal eens denken over een interessant artikel om bij te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de blogposts.

    Succes met de laatste loodjes van de zwangerschap en met de best pittige tijd er na.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, vandaar :-) Dat kan ik me wel voorstellen, dat gebeurt mij ook wel eens. Alleen is het nog niet eerder gebeurd dat de betreffende blog dan ook in een blogrol terecht kwam, omdat daar (onverklaarbaar ook overigens) vaak een half uur tot een uur vertraging in zit.
    Veel succes met de laatste loodjes! Ik ben heel benieuwd naar de eerdere artikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes. Ook al is het artikel van één van je slip of the pen nog niet gepubliceerd. Ik had er veel aan en heb er ook al naar gehandeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met de laatste loodjes :)

    Ik herken het om per ongeluk te posten. Gelukkig nog maar weinig gehaqd dat ie dan ook in de blogroll terecht kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes! Mijn oudste dochter is vandaag 41 weken zwanger. Ik ben heel benieuwd hoe het zal lopen.
    Ik schrijf meestal in voren. Ik heb nu voor de komende dagen 3 voltooide berichten staan. Soms schuif ik daar nog weer eentje tussen als ik naar aanleiding van de actualiteit iets bedenk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes met de laatste loodjes en je bevalling! En geniet van je kindje :)

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten