Wachten duurt lang..

oktober 28, 2016
Pffffff. .. al die stomme clichés over de laatste loodjes zijn waar. Ze zijn zwaar! Er is nog steeds geen babynieuws hier. Ondanks de voorspellingen van de artsen dat onze baby veel te vroeg geboren zou worden, zit ze nog steeds op haar plek en lijkt daar op dit moment nog weinig verandering in te komen.  Nog even en we gaan zelfs de 40 weken voorbij. Ongelooflijk! Al zijn we natuurlijk ontzettend blij met het feit dat ze het zo goed doet. ( maar nu mag ze toch echt wel komen..... ;) )

De komende tijd verschijnt woonwoensdag uiteraard online en af en toe een in voren geschreven blog. Nieuwe berichten komen weer als de kleine er is... daarom voor nu even een tijdje wat minder in10jaarfo, maar hopelijk wel snel weer een kort berichtje met heuglijk babynieuws !

13 opmerkingen:

  1. Succes met de laatste loodjes en geniet nog even van de rust :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het nadeel als artsen zeggen dat het vroeger gaat worden, dan reken je daar wel een beetje op. Terwijl niemand daar iets zinnigs over kan zeggen. Maar veel succes met de laatste dagen en geniet nog even met zijn tweeën. Hier drie keer bijna 42 weken geworden en drie keer ingeleid daarom, dus ik weet wat wachten is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spannend!!! wachten duurt zeker lang!!! weet nog goed dat bij de eerste de vliezen braken met 36+6 en ik maar geen weeen kreeg.. de 2 dagen die ik moest wachten (of eigenlijk zelfs maar anderhalve dag) vond ik superlang duren!!! zaterdagmiddag braken mn vliezen midden in een winkelcentrum hihi en maandagochtend om 8u werd ik ingeleid... al die tijd geen enkele wee oid... heel maf alle tijd om dekoffer voor t ziekenhuis veel te vol te proppen.. t kamertje nog tig x "in orde maken" :p en me rot te vervelen haha. ondertussen was iedereen op de hoogte dat ik maandag zou bevallen haha. ondertussen alweer 7 jaar geleden.... ;) rust goed uit... je kan t!! en hopelijk mag je snel genieten en gaat alles voorspoedig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leef helemaal met je mee! Onze derde is nu 15 weekjes en kwam met een geplande keizersnede. Enerzijds fijn dat je een datum hebt, anderzijds is de spanning en verwachting op de start van een bevalling heel bijzonder. Alvast een mooie tijd toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen mijn zus zanger was, 'voorspelde' haar arts dat de baby wellicht een kerstkindje zou worden. Kerstdag ging voorbij, nieuwjaar ging voorbij en mijn zus was nog steeds niet bevallen. Mijn nichtje werd tenslotte eind januari geboren dus bijna 5 weken later of wat de arts gezegd had.
    Hou de moed erin en geniet van jullie 'laatste' dagen van je zwangerschap.
    Succes met de bevalling en een gezonde baby toegewenst....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met de laatste loodjes en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar! Hoe dichter bij je bent, hoe lastiger het wachten wordt he. En de lichamelijke ongemakken worden ook niet minder natuurlijk, zo dichtbij de bevalling. Heel veel sterkte de laatste dagen (of uren, met een beetje geluk) :-) We leven met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Succes! Wachten is pittig. Maar serieus: geniet nu nog van alle leuke dingen die je kunt doen. Lunchen met man of vriendinnen, lees dat boek, ga naar de kapper! (Al die dingen kom je erg lang niet meer aan toe...trust me 😬)
    We wachten het heuglijke nieuws af!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes nog even!!! En inderdaad; misschien nog even dingen doen waar je straks minder tijd voor hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil je alvast heel veel succes bij de bevalling wensen ;-) je weet maar nooit wanneer de baby zich aankondigt.
    We wachten het baby nieuws af, nog heel eventjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.