Dag 2016...

december 31, 2016
De laatste dag van 2016. Toch weer zo'n momentje om terug te blikken op het afgelopen blogjaar. In het afgelopen jaar zijn mijn bezoekersaantallen weer enorm gestegen. Daar blog je natuurlijk niet voor, maar dat is wel ontzettend gaaf om te zien.

In 2016 waren mijn best gelezen berichten (de top 5) :
  1. Modaal inkomen van 2016  (Met stip op 1 met ruim 10.000 pageviews)
  2. Spaarhypotheek oversluiten slim? 
  3. Daar geef ik liever geen geld aan uit 
  4. Kostgeld
  5. Woonwoensdag: anoniem
 De pagina's in het menu op mijn site werden ook goed bezocht. De top 3:
  1. Hypotheek (Ook met stip op 1 met ruim 10.000 pageviews)
  2. Consuminderen
  3. Woonwoensdag
 Daarnaast werd mijn mailbox het afgelopen jaar veelvuldig gevuld met mailtjes van lezers en is hij de afgelopen dagen werkelijk ontploft met aanmeldingen voor de rubriek Moneymonday. Fantastisch!

Het was al met al een fantastisch blogjaar en ik hoop in 2017 weer veel blogspiratie te hebben en jullie te mogen begroeten op in10jaarfo.

                           Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling & al het moois voor 2017!





1 opmerking:

  1. Leuk, je top 5! Ik ken ze allemaal :-)
    Ben ook heel benieuwd naar je nieuwe rubriek. Fijne jaarwisseling!!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.