Moneymonday!

december 07, 2016
In 2017 gaat hij van start:

Moneymonday! 

En na mijn eerste bericht over de nieuwe rubriek, zijn de eerste aanmeldingen ook al via de mail binnen gekomen. Fantastisch dat er weer lezers zijn die mee willen werken aan een rubriek op in10jaarfo. Daarnaast vroeg ik jullie om mee te denken over de vragen voor de nieuwe rubriek. Ook hierbij werd weer mee gedacht. Ontzettend fijn, bedankt! Onderstaande vragen komen sowieso in het interview te staan:
  • Situatieschets: gezinssituatie, woonsituatie,werk, inkomen, uitgaven
  • Hoeveel spaar je?
  • Welk spaardoel heb je? 
  • Ben je tevreden met de verhouding tussen de inkomsten en uitgaven?
  • Hoe beheer je de financien? 
  • Heb je de afgelopen tijd grote financiele wijzigingen doorgemaakt en hoe ging je hier mee om?
  • Wat betekende deze wijziging voor je kasboek?
 Donderdag ga ik het interview volledig uitwerken en vrijdag reageer ik op de mails met aanmeldingen die ik al ontvangen heb.

Wil jij nou ook meewerken aan Moneymonday en een inkijkje geven in jouw financien? Schroom niet en mail naar info@in10jaarfo.nl. Uiteraard kan dit volledig anoniem en je ontvangt de vragenlijst per mail. Samen kunnen we er een leuke rubriek van maken. Daarnaast heb je de mogelijkheid om veel lezers eens kritisch naar jouw financien te laten kijken. Dat geeft nieuwe inzichten, want meerderen zien natuurlijk meer dan 1!

Heb jij nog vragen die je graag terug wilt zien in de nieuwe rubriek? Laat het weten in de reacties, dan neem ik ze mee in de uitwerking voor het interview. In het nieuwe jaar gaan we dan op de maandagen echt van start met Moneymonday!



Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.