Woonwoensdag? Moneymonday!

december 03, 2016

Na ruim 50 verhalen stopt woonwoensdag. Voor eventjes dan, want in de 2e helft van 2017 komt woonwoensdag weer terug. Maar per januari komt er voor de eerste 6 maanden in plaats van woonwoensdag een nieuwe rubriek.

Dat heeft te maken met het feit dat er steeds vaker gevraagd werd naar een inkijkje in de vaste lasten versus de inkomsten van een lezer. Ook ontzettend interessant om te lezen natuurlijk.  Min of meer heeft lange tijd een rubriek gehad die ' De portemonnee van..' heette.  Die rubriek las ik altijd met veel plezier. Helaas is zij gestopt met deze rubriek. Nu wil ik niet exact deze rubriek gaan overnemen, maar wil ik wel een soortgelijk initiatief gaan starten. Gericht op jouw kasboekje, waarbij inkomsten, uitgaven en investeren centraal komen te staan.

Nieuwe rubriek
Na woonwoensdag wilde ik natuurlijk weer graag een dag koppelen aan de rubriek. Dat was even puzzelen, maar uiteindelijk zal in 2017 iedere maandag...

Moneymonday: De financiën van....


gaan verschijnen.

Vragen
En voor een nieuwe rubriek moeten natuurlijk ook nieuwe vragen komen. Daar kan ik jullie hulp goed bij gebruiken. Welke vragen zou jij willen stellen aan een lezer t.a.v. zijn financiën? Wat vind jij interessant om te lezen over de financiën van een ander? In de komende dagen zal ik de vragenlijst in orde gaan maken. Vanaf volgende week zal er vervolgens wekelijks een oproepje verschijnen om mee te werken aan deze nieuwe rubriek en bij voldoende aanmeldingen zal vanaf januari 2017 iedere maandag de nieuwe rubriek online komen! Ben jij nu al enthousiast? Aanmelden kan natuurlijk altijd via mail op info@in10jaarfo.nl en meedoen is uiteraard anoniem. Zodra ik de vragenlijst af heb, ontvang je deze per mail.

Welke vragen zie jij graag verschijnen in de rubriek Moneymonday?

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ha, goed idee! Er zijn natuurlijk veel vragen te bedenken, maar wat ik wel leuk zou vinden om te weten is waar mensen voor sparen. Dus: zeg dat er meer geld binnenkomt dan eruit gaat, hebben ze dan een doel met dat extra geld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je tevreden met de verhouding tussen inkomsten en uitgaven?

    WG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inkomsten, uitgaven, kunnen we sparen? Zo ja, hoeveel.
    overzicht uitgaven om te zien of anderen tips hebben waar je op kunt besparen.
    Wat zijn je variabele kosten?
    Pin je alles of ook contant?
    Wat doe je met het geld dat je spaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik las die rubriek van Min of meer ook graag.

    Ik heb niet heel veel andere vragen. Misschien: hoe beheer je je geld?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je de afgelopen zes/twaalf maanden grote financiële wijzigingen doorgemaakt en hoe ging je daarmee om? Bv andere baan met ander salaris, huis verkocht/gekocht oid en wat betekende dit voor je kasboek?

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten