Het maximale uit Euroclix halen..

januari 31, 2017
Online verdien ik wat extra bij met Euroclix. Euroclix is een spaarprogramma waar iedereen zich gratis kan aanmelden. Bij aanmelden ontvang je direct 150 clix (1,95) Bij Euroclix spaar je clix, welke je om kan zetten in geld. De clix verdien je door mailtjes te klikken, vragenlijsten in te vullen, nieuwe leden aan te melden en ga zo maar door. Maar hoe haal je nou het maximale uit Euroclix?

Profielkenmerken invullen
Na aanmelding kan je op de site van Euroclix je profielkenmerken invullen. Hier verdien je direct al vele clix mee. De clix worden vervolgens direct aan jouw account toegevoegd. Na een jaar krijg je opnieuw clix als je de vragenlijst opnieuw invult. Een gemakkelijke verdienste. Op de site staat dit onder het kopje Panelclix in het menu aan de linkerkant.

Clix assistent
 Door online aankopen te doen, kan je bij heel veel sites al clix sparen. Als je toch een aankoop ergens doet, is het natuurlijk mooi meegenomen dat je via Euroclix korting krijgt. Ik vergat vaak om via de site van Euroclix naar een webshop te gaan, maar tegenwoordig kan je heel eenvoudig clix assistent installeren, waardoor er een groen icoontje komt te staan als je een aankoop via een online webwinkel maakt. Zo kan je direct je clix innen en vergeet je nooit meer om clix te sparen.

Overstappen
Ook bij het overstappen van energiemaatschappij, telecombedrijf o.i.d. kan je clix verdienen. De aanbieding blijft gelijk en je verdient er ook nog eens extra clix mee. Een win-win situatie dus.

Doorsparen
Het loont om door te sparen met de clix. Bij 1.000 clix kan je 10 euro uit laten betalen, maar bij 2.000 clix al 25 euro. In onderstaand voorbeeld kan je zien dat hoe meer je spaart, hoe meer je clix waard worden.

Afbeeldingsresultaat voor euroclix
* plaatje is van het www

Lotteryclix
Iedere dag kan je gratis meedoen met lotteryclix. Op de site kan je met 1 klik op de knop gratis een lot per dag activeren. Je vindt lotteryclix in het menu aan de linkerkant onder het kopje extra clix verdienen.

 Afbeeldingsresultaat voor lotteryclix


Nieuwe leden aanmelden
Door nieuwe leden te werven door gebruik te maken van jouw persoonlijke link, ontvang je per nieuw aangemeld lid 150 clix. Daarnaast ontvang je 10% commissie van ieder aangemeld lid.

Euroclix biedt dus iedereen de mogelijkheid om online extra geld te verdienen. Daar heb je echt geen blog voor nodig. Als je via google zoekt op Euroclix vindt je veel sites die gouden bergen beloven en je willen laten geloven dat er duizenden euro's mee te verdienen is. Nu zal dat voor een enkeling zeker weggelegd zijn, maar de meesten zullen er enkele tientjes op jaarbasis mee verdienen. Heus geen vetpot, maar wel een leuk extraatje.  Mijn inkomsten via Euroclix houd ik bij op een aparte pagina op mijn blog. Sinds april 2015 heb ik 200 euro uit laten betalen.

Aanbiedingen bij webshops

Ben jij lid van Euroclix? Hoe verdien jij de meeste clix?

11 opmerkingen:

  1. Ik was ook lid van euroclix. Het meeste verdiende ik met enquêtes. Maar ik had op een gegeven moment meerdere keren dat aan het einde van een lange enquête, het programma gewoon vast liep en ik niets kreeg. Toen op een gegeven moment ik opeens een lager saldo had, wat ik écht heel zeker wist, was ik er klaar mee. Heb me toen maar afgemeld. Vond het oneerlijk en frustrerend. Doe nu alleen nog maar Panelwizard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Willeke,
      Vervelend dat het programma niet voor jou kon brengen wat je ervan verwachtte. Echter jouw 'opeens een lager saldo' klacht, klinkt ons bijzonder vreemd in de oren. EuroClix zou onder geen beding een saldo afboeken, verminderen of innemen, tenzij er een gegronde reden is. Maar ook die zullen we dan altijd communiceren. Mocht je hier nog een vervolg aan willen geven, dan zijn wij zeker bereid hier een nader onderzoek op in stellen en ontvangen wij graag een bericht.

      Met vriendelijke groet,

      Chris
      EuroClix Ledenservice

      Verwijderen
    2. Geloof me, ik vond het net zo vreemd als jij. Ik had het al eens over gelezen op een bekend forum en toen geloofde ik het niet zo en was ik ervan overtuigd dat diegene zich had vergist. Totdat het mezelf ook gebeurde. Ik heb op dat moment overigens gelijk contact opgenomen met Euroclix, maar zij konden niets voor me doen.

      Verwijderen
  2. Nee, ik ben niet aan euroclix begonnen, maar ik heb wel ooit uitgerekend wat de beste uitkeerstrategie is. Daaruit blijkt dat het meestal het meest rendabel is om bij 20.000 clix uit te laten betalen. Voor complete analyse, zie hier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook mee aan euroclix, maar al een poosje geleden ben ik beslist gestopt met de enquêtes. Steeds vul je een X aantal vragen in, en dat kunnen er best behoorlijk veel zijn, en dan krijg je de melding dat er genoeg deelnemers zijn of dat je niet tot de doelgroep behoort. Daar heb ik dus gewoon echt geen zin meer in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit verklaart wel waarom mijn euroclix nooit opliepen. Ik kende de helft niet. Ik vond het dus ook veel te veel moeite voor weinig geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er lid van geweest, maar ik heb het op een gegeven moment opgegeven. Moneymiljonair vond ik beter te doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ooit via jou (opnieuw) lid geworden. Dit is de meest lucratieve manier voor deelnemers, omdat je ook 10% ontvangt over de clix die de ander verdient. Via mij heeft niemand zich aangemeld, dus ik heb de banners enz van m'n blog afgegooid. De link is nog wel te vinden via online geld verdienen.
    Het gaat dus ook niet hard, maar ik heb wel 1 uitbetaling van 25€ gehad. Nu probeer ik die weer bij elkaar te sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vorig jaar heel actief dagelijks geklikt op mails en scannen van te maken onderzoeken. Dat leverde me in 2 maanden gemiddeld 25 euro. Ik spaarde mijn clicks t/m 2.000. Nu verdien ik zeker niet meer zo snel en doe ik er niets aan. Enige waar ik nu op verdien is mensen die via mij zijn aangemeld en als ik nieuwe online aankopen doe via hun link naar bijv. bol.com of nieuwe verzekering. Alleen laatste heb ik vooral vorig jaar gedaan met onze consuminderslagen. Daar valt nu even niets uit te halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik dat zo lees, moet je relatief veel werk doen voor weinig geld. 't zet nauwelijks zoden aan de dijk, dus ik begin er maar niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook meegedaan. Maar werd erg onrustig van de vele mails. Ben ermee gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.