Gratis hulp bij schulden?

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - februari 09, 2017

SchuldHulpMaatje helpt! Voorkom dat het erger wordt en vraag zo snel mogelijk hulp. Een deskundige en betrouwbare vrijwilliger helpt je graag weer op weg met je geldzaken. Dan krijg je weer rust. En de hulp is gratis. (Op de site Uit de schulden kan je meer informatie krijgen. )

Schuldhulpmaatje
Zelf werk ik als schuldhulpmaatje in mijn gemeente. Je komt bij heel veel verschillende mensen thuis. En je kan echt niet zien hoe iemand achter zijn voordeur leeft. Iemand met schulden is soms het overzicht helemaal kwijt. Dan is het fijn als er iemand mee komt kijken voor dat extra steuntje in de rug. Alle vrijwilligers hebben bovendien een cursus gevolgd en moeten zich jaarlijks op de hoogte houden van de nieuwste ontwikkelingen.

Veel mensen schamen zich om hulp te vragen en excuseren zich voor de schulden. Maar voel je niet schuldig, maar wees trots op het feit dat je de stap neemt om de schulden aan te pakken.

Schuldhulpmaatje.nl 
* dit is geen sponsorartikel, maar een blog om de website schuldhulpmaatje onder de aandacht te brengen, zodat mensen met schulden de mogelijkheid krijgen om extra ondersteuning te krijgen. 

  • Share:

You Might Also Like

3 reacties

  1. Hier heb ik laatst ook een naar gekeken om me als vrijwilliger aan te melden. Wat me tegenhield was de bezetting (op de website) van een dagdeel per week. Dat lukt me niet. Kun je ook wat betekenen met 1 a 2 uur per week?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik besteed er ook geen dagdeel aan hoor. Ook rond de 2 uur per week. Dat doen de meeste vrijwilligers bij ons in de gemeente , afgezien van de pensionada's... :)

      Verwijderen