Like & win; cadeaubon Bol.com!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - februari 25, 2017

In10jaarfo bestond gisteren precies 2 jaar. En in die 2 jaar hebben veel mensen meegelezen, gereageerd, een gastblog geschreven of meegewerkt aan de rubrieken Woonwoensdag en  Moneymonday. Ik vind het fantastisch dat zoveel mensen de moeite nemen om een bijdrage te leveren aan in10jaarfo! En daarom vind ik het weer hoog tijd voor een leuke winactie!

 Dit keer geen boek (sorry, geen inspiratie!), maar een cadeaubon van 20 euro van bol.com. Dan kan je zelf een leuk boek of iets anders uitzoeken.

Wil jij meedoen aan de weggeefactie? Het enige wat je moet doen is de facebookpagina van in10jaarfo liken en reageren op het bericht op de pagina dat je mee wilt doen. De winnaar wordt as. maandag om 20.00 bekend gemaakt!
Afbeeldingsresultaat voor cadeaukaart bol

  • Share:

You Might Also Like

6 reacties

  1. Gefeliciteerd met deze mooie gelegenheid, ik kon je blog nog niet, maar ga je zeker volgen ....ook doe ik heel erg graag mee aan deze toffe winactie,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie jubileum! Leuk om te lezen in je vorige blog hoe de afgelopen twee jaar zo'n beetje verlopen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen facebook, but i like you.

    BeantwoordenVerwijderen