Vast leesvoer door de week heen...

februari 28, 2017
In 2015 startte ik met de rubriek woonwoensdag. Een veelgelezen rubriek, maar toch besloot ik  in 2017  om de rubriek tijdelijk stil te zetten om Moneymonday te introduceren. Beide rubrieken worden veel gelezen met dank aan alle input van lezers die mee hebben gewerkt aan deze rubrieken. Naast in10jaarfo zijn er nog veel meer bloggers die vaste rubrieken hebben. Onderstaand een overzicht, kijk je mee?

Maandag: 

  • Moneymonday! - In10jaarfo Iedere maandag laat in10jaarfo een lezer aan het woord over zijn/haar financiën.
  • Maandag moederdag - Willeke blogt Iedere maandag laat Willeke een moeder aan het woord over de opvoeding van haar kind(eren).

dinsdag:
  •  Happiness Dinsdag - Meer geld, minder stress Iedere dinsdag blogt Sjoukje standaard over haar vorderingen in het happiness blog en geeft ze tips om gelukkiger te worden.
Woensdag:
  •  Weightwatchers week .. - Sander en Daantjes mint groene  blog Wekelijks terugkerend blogbericht over afvallen met Weightwatchers.
  • Woonwoensdag - In10jaarfo Rubriek staat tijdelijk stil, eerder geplaatste verhalen zijn nog wel te lezen via de link. In de rubriek kwamen lezers aan het woord over hun woonlasten.
donderdag:
  • Throwback Thursday - Hypotheekweg Iedere maand op een donderdag een terugblik naar een eerder geplaatst bericht van Hypotheekweg.
vrijdag:
  • Vragen-staat-vrij-vrijdag - Cleogetspersonalfinance Vanaf aanstaande vrijdag zal er iedere week een vraag beantwoord worden van een lezer.  De eerste vragen gaan over een herstart van je geldzaken en over de aantrekkelijkheid van private autolease
  • Leuke leestips-vrijdag - Meer geld, minder stress Iedere vrijdag is er een review van een andere site. Het is een heel veel gelezen rubriek.
Zaterdag:
  • ZZP zaterdag - Meer geld, minder stress Iedere zaterdag laat Sjoukje een ZZP'er aan het woord over het reilen en zeilen van zijn/haar eigen bedrijf.
Zondag:
  • -
Nog niet alle dagen zijn gevuld, dus medebloggers, kom maar op met wat extra input :). Mis jij nog rubrieken in mijn lijstje? Laat het weten en ik plaats het erbij! En... in het rechtermenu staat een poll. Wil jij de rest van het jaar alleen nog Moneymonday of wil je dit jaar ook de rubriek Woonwoensdag weer lezen?

Afbeeldingsresultaat voor blogging


13 opmerkingen:

  1. Dank voor de vermelding. Mijn rubriek is voorlopig nog 1x per maand, elke laatste donderdag van de maand om precies te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leesvoer! Ik start vanaf vrijdag a.s. met "vragen-staat-vrij"dag. Elke vrijdag beantwoord ik op mijn site vragen van bezoekers over geldzaken. De eerste vragen gaan over een herstart van je geldzaken en over de aantrekkelijkheid van private autolease (spoiler: meestal niet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je me noemt!

    Ik heb er nog twee:
    happiness dinsdag - op dinsdag blog ik standaard over mijn vorderingen in het happiness blog en geef ik tips om gelukkiger te worden.
    En leuke leestips-vrijdag - op vrijdag review ik standaard een site van iemand anders. Dat is ook een heel veel gelezen blog. En ik vind het zelf ook leuk om te doen, want je kijkt toch weer eens anders naar iemand's blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine aanvulling nog: ik vond woonwoensdag ook hele leuk. Van mij mag je ze allebei doen hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dit! Ik vind Woon Woensdag erg leuk. Moneymonday ook. Gewoon allebei doen joh. :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ze ook graag allebei;)MoneyMonday en de WoonWoensdag! Enne wat een leuk artikel, de ontdekking van de eeuw vind ik toch wel ZZP zaterdag van Meer geld, minder stress. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.