Hulp nodig; feedback gevraagd!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - maart 31, 2017

Ik geef het toe.. het is even wennen. Ik heb de lay-out van in10jaarfo aangepast. Over veel dingen ben ik al heel tevreden, maar over een aantal dingen absoluut nog niet. De komende dagen zal ik zo her en der nog wel wat zaken op de pagina veranderen. Zo wil ik graag de leeslijst direct in beeld. Hij is nog wel te vinden; klik rechtsboven op de 3 liggende streepjes en al het fijne leesvoer komt in beeld!

Daarnaast wil ik graag de mogelijkheid om alle pagina's direct zichtbaar te hebben. Nu zijn er slechts een paar zichtbaar en dat vind ik erg jammer. Ook de overige applicaties zijn in dit thema weggestopt. Op dit moment weet ik nog niet goed hoe ik het aan moet passen, dus voorlopig moeten we het hier even mee doen. Mocht je weten hoe ik bovenstaande aan kan passen, hoor ik het natuurlijk graag!

Feedback gevraagd! 
Los van de aangepaste lay-out hoor ik graag van jullie wat jullie graag lezen of zien op in10jaarfo. Uiteraard zal wekelijks Moneymonday blijven verschijnen. Er staan weer en paar inspirerende verhalen klaar, dank voor alle inzendingen in de afgelopen periode. Nieuwe aanmeldingen zijn ook weer van harte welkom! Even mailen en je ontvangt de vragenlijst in je mail! (info@in10jaarfo.nl)

Naast Moneymonday is er ook vraag naar nieuwe aflosverhalen. Wil jij jouw verhaal doen?  Dan kan je meewerken aan de rubriek Woonwoensdag. Vanaf juli hoop ik weer van start te kunnen gaan. Jouw verhaal kan een inspiratie zijn voor een ander, dus schroom niet om je aan te melden! Net als bij Moneymonday ontvang je de vragenlijst per mail en komt jouw verhaal anoniem op in10jaarfo.nl

Voor nu; gooi het eruit!

- Wat vind je van de nieuwe lay-out?
- Wat wil je echt nog heeeeeeeel graag lezen op in10jaarfo?
- En wat vind je absoluut helemaal niets?

Feedback geven is fijn, want dat geeft mij de mogelijkheid om in10jaarfo weer helemaal up and running te krijgen!  


  • Share:

You Might Also Like

15 reacties

  1. Ik vind het fantastisch mooi geworden, maar alles is voor verbetering vatbaar.
    Wat ik zelf altijd overzichtelijk vindt zijn blokken, een soort tableau waaruit je kunt kiezen?
    Of een zoekfunctie voor als je ergens naar op zoek bent of een forum waar mensen hun wensen of klachten over iets kunnen spuien?
    Hoe breng je de interactie wat meer op gang, maar ik vindt je blog wel één van de betere!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over het algemeen vind ik het netjes geworden. Het oogt rustiger. Alleen de groene achtergrond rond de titel van het artikel vind ik persoonlijk niet zo. Ik zou die wit houden en juist het lettertype de groene kleur geven..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn blog heb ik ook veranderd.
    Ik kon geen leeslijst toevoegen bij het thema dat ik had.
    Nu heb ik er een met blokken zoals anoniem hier als tip geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En net als hier, die streepjes voor de leeslijst.
      Dat lijkt me geen probleem dat ze daar staan.

      Verwijderen
  4. Ik vind de financiële situatie van andere mensen altijd het allerleukste. Dus hypotheek of moneymonday. Ik verheug me er altijd op om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi strak en rustig! Maar ik mis je blogroll inderdaad wel. Ik gebruikte jouw blog vaak om door te klikken naar andere blogs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zal wel aan instellingen liggen maar als ik op de homepage van je sta zijn de foto's bij de artikelen zo groot dat ze bijna het hele scherm vullen en dat is niet prettig.
    Kleur vind ik wel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het leuk dat Blogger nieuwe templates heeft! En je leesvoer lijst is nu helemaal zichtbaar wat fijn is. Het grote nadeel van deze nieuwe templates vind ik helaas weer dat de blogpost titel een H3 tag heeft.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ten eerste vind ik het super dapper dat je het probeert, ik vind het mooi geworden en erg rustig. En ik zie dat je leeslijst weer terug is. Ook vind ik de home pagina mooi dat je makkelijker voor verschillende artkikelen kan kiezen. Verder mis ik wel wat andere kolommen rechts en zou ik persoonlij het lettertype iets kleiner maken. Nogmaals ik volg je overstap op de voet en ik hoop dat er meer mensen hier reageren die ook hebben gekozen voor een nieuwe lay-out.

    Verder ben ik groot fan van je MoneyMonday en Woonswoensdag, ik twijfel zelfs om een keer mee te doen aan MoneyMonday.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. misschien een Droom Donderdag: Waar mensen aan kunnen geven hoe ze hun leven gaan inrichten als ze financieel onafhankelijk zijn. (Of als ze het al zijn hoe ze nu leven) Wellicht motiveert dat (extra) je lezers om zover te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele fijne blog.
    Zelf lees ik graag persoonlijke verhalen. Van jezelf. Maar ook van de Moneymonday en de Woonswoensdag.
    Vaak gebruik ik je leeslijst om door te klkken naar anderen.
    Het grote groene vlak met je laatste nieuwe blog geeft niet duidelijk aan dat het een nieuwe blog is.
    Vind het meer lijken op een naam van een blog. Terwijl in 10 jaar heel klein staat.
    Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben niet enthousiast van de nieuwe layout. Ik vind hem onduidelijk en een deel van de inhoud is onvindbaar. Doe mij maar de oude terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt allemaal voor het meedenken, echt heel fijn! Ik heb weer een aantal aanpassingen gedaan n.a.v. jullie feedback en hoop het uiterlijk zondag helemaal af te hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De foto's zijn inderdaad wel erg groot maar wat voor mij belangrijker is: je kan niet meer vanuit een bericht naar de volgende of vorige. Omdat ik vaak 1x per week kijk is dit voor mij de fijnste manier van bijlezen maar dat gaat nu helaas niet meer. Verder een mooi design!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ik niet fijn vind is dat er op de beginpagina maar een klein deel (3 of 4 regels) van een bericht staat en je moet klikken op "meer lezen" voor het hele bericht.

    BeantwoordenVerwijderen