Money, money, money; het beste leesvoer van het web!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - maart 22, 2017

Sjoukje van Meer geld, minder stress had kortgeleden een linkparty. Ik werd er helemaal enthousiast van en wist meteen... dat wil ik ook eens proberen op in10jaarfo!

Link toevoegen en lezen maar! 
Op het internet kom je vaak weer op dezelfde sites terecht. Door links met elkaar te delen leer je nieuwe sites kennen en heb je weer heel veel nieuw leesvoer om de dag door te komen. En het leuke... iedereen mag links toevoegen, mits het geen reclame is & het te maken heeft met de financiën!

Dus... kom maar op met het nieuwe leesvoer! Hoe? Klik op de blauwe knop en voeg jouw link toe. Vervolgens komt de site automatisch onder dit bericht! Veel linkplezier vandaag! En natuurlijk kan je ook meedoen zonder het hebben van een blog. Voeg gewoon jouw favoriete link toe!

  • Share:

You Might Also Like

8 reacties

  1. Heel leuk ja. Als ik weer meer tijd heb om te bloggen etc, moet ik dit ook eens doen. Dit vind ik nou zo leuk aan de blog community; elkaar inspireren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik heb er twee uit de (iets) oudere doos gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee wat leuk! Wat lief dat je met mijn link begonnen bent!
    Morgen heb ik er ook weer eentje, kom je dan ook weer bij mij langs?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik heb alweer wat nieuws gelezen :)
    Straks op de laptop even kijken of ik een leuke link kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, inspirerende links ook! Ik ga volgende week eens op m'n gemakje nog wat meer ervan lezen :)... Mijn valkuil: 'blijven plakken op blogs die zo enorm inspirerend zijn en vervolgens erachter komen dat je dag al bijna voorbij is :P...' Hihi, leukleuk :)!

    BeantwoordenVerwijderen