Werken, stemmen, hardlopen en weer doorgaan...

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - maart 16, 2017

Oei... de afgelopen 2 weken vlogen voorbij. Ze vlogen zo hard voorbij dat het bloggen er even bij in is geschoten. Vandaag dus maar lekker in het zonnetje een aantal blogjes in voren typen.

Ondanks de drukte waren het fijne weken. Het werken bevalt goed, heerlijk om weer onderdeel te zijn van het team. Nikki had het goed naar haar zin bij de gastouder. Wel is het in de ochtend echt even spitsuur met voeden, aankleden en zorgen dat we op tijd in de auto zitten.

Naast het werken ben ik ook het hardlopen op gaan pakken. Om een stok achter de deur te hebben loop ik iedere zondag met een hardloopgroep. Anderhalf uur lekker trainen. En de afgelopen keren hadden we ook nog eens ontzettende mazzel met het weer. Afgelopen zondag was bovendien een prachtige dag om te lopen en om jarig te zijn; hiep hiep hoera voor mij! :) Na het hardlopen een huis vol visite en een achtertuin vol op hol geslagen kinderen. Maandag de schade in de tuin maar even weggewerkt en dinsdag en woensdag gewerkt. Uiteraard gisteravond nog mijn stem uitgebracht. D66 heeft mijn stem gekregen.

Gezien het mooie weer vandaag ga ik vanmiddag lekker een stuk wandelen. Vanaf morgen weer een heleboel financiële blogjes, maar vandaag wens ik jullie allemaal een zonnige donderdag; Geniet van het mooie weer!



Afbeeldingsresultaat voor loesje lente

  • Share:

You Might Also Like

7 reacties

  1. Fijn dat jullie je draai al weer gevonden hebben nu je weer werkt! Geniet van het zonnetje vandaag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Fijn dat werken goed bevalt en hardlopen ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Logisch dat je even wat van de radar was, maar fijn dat het goed gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd! Heerlijk idd dit weer en succes met hardlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het werken bevalt. Succes met hardlopen.

    BeantwoordenVerwijderen