, , , ,

Budgettip: Goedkoop tanken in 2017

april 16, 2017

Op Facebook zag ik een actie voorbij komen waarbij je bij  tankstation Tinq goedkoop kon tanken op een actiedag. Over het algemeen neem ik deze acties met een korreltje zout, aangezien de kortingen bij de pomp vaak tegenvallen. Er wordt vaak geadverteerd met 10 cent korting per liter op de landelijke adviesprijs. Dit is echter een prijs die vrij regulier is bij lokale en onbemande tankstations.


20 cent korting op tanken tijdens actiedagen
Deze korting  is wel heel interessant en vond ik daarom ook wel de moeite waard om met jullie te delen. Je krijgt namelijk tijdens onderstaande dagen 20 cent korting op de landelijke adviesprijs van benzine en diesel. Vorige week was de eerste actiedag. Zowel mijn man als ik hebben op deze dag getankt en de korting was zeker de moeite waard. Diesel was afgelopen zondag 1,119 en de benzine 1,479. De kortingsdagen heeft tankstation Tinq gekoppeld aan de F1-wedstrijden van Max Verstappen. Onderstaand de dagen dat er korting is.
  • 16 april 2017
  • 30 april 2017
  • 14 mei 2017
  • 28 mei 2017
  • 11 juni 2017
  • 25 juni 2017
  • 9 juli 2017
  • 16 juli 2017
  • 30 juli 2017​​​​
  • 27 augustus 2017
  • 3 september 2017
  • 17 september 2017
  • 1 oktober 2017
  • 8 oktober 2017
  • 22 oktober 2017
  • 29 oktober 2017
  • 12 november 2017
  • 26 november 2017

Wil jij goedkoop tanken bij jou in de buurt? Kijk dan gauw met deze link of er een tankstation bij jou in de buurt zit!

You Might Also Like

9 reacties

  1. Wat een fantastische tip zeg! Helaas hebben we de tank gisteren nog volgegooid, maar de volgende doen we mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip. Ik tank het liefst dichtbij bij Berkman. Is altijd 0,02 duurder dan Makro en dichtbij. Bijkomend voordeel. Aan het einde van het jaar is het eenvoudiger tellen vanuit de download van de bank in .csv.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede actie voor jullie. Bij ons is even de grens oversteken het goedkoopste. Gisteren 1.35

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad het allergoedkoopt als je een beetje in de buurt woont!

      Verwijderen
  4. Tinq als alternatief voor de Makro is natuurlijk superfijn. Ik moet er voor omrijden en daarom al een paar extra kilometers + mijn reistijd onderweg om daar te kunnen tanken.
    Daarom heb ik een zuinig rijdende oudere auto gekocht. Kleinere uitgaven voor de auto plus lager verbruik zorgt al voor lagere uitgaven.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren nog getankt voor 1,58. Geen goedkoop tankstation in de wijde omgeving. De volgende keer houden wij rekening met deze data. Normaal gesoroken tanken wij altijd al bij Tinq.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je het dan over euro98 of 95 benzine? Want de 95 versie tank ik steeds rond de 1,33 in België.

    Mooie actie overigens

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed om te weten waar en wanneer je wat goedkoper kan tanken, erg handig. Ik heb zelf dieselolie nodig dus ik zal opletten wanneer ik weer moet tanken.

    BeantwoordenVerwijderen

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.

Popular Posts

Populaire berichten

Populaire berichten