Fijn leesvoer en helemaal gratis; tijdschrift Radar+

april 20, 2017
Radar+, het tijdschrift behorende bij het gelijknamige televisieprogramma, heeft een ontzettend leuke actie! Je kan gratis een nummer van het tijdschrift Radar+ aanvragen. Je zit nergens aan vast en het tijdschrift wordt eenmalig gratis thuisbezorgd. Aanvragen kan via deze link.

Vorig jaar hadden ze deze actie ook en heb ik een gratis proefnummer ontvangen. Ik vond het een erg fijn blad om te lezen, vandaar dat ik deze actie ook even met jullie deel op in10jaarfo. Let wel: op=op!


Wat is Radar+?
 RADAR+ is het consumentenlifestylemagazine  boordevol ideeën, oplossingen en tips die tijd en geld besparen en het leven daarom leuker en makkelijk maken. RADAR+ verschijnt 6 x per jaar en kost € 3,95 in de winkel.

RADAR+ is optimistisch, fris en praktisch. RADAR+ leeft met je mee en lost je problemen op! Van elke pagina in het blad krijg je zin om aan de slag te gaan. Of het nu gaat om het opruimen van je kledingkast, je verzekeringen op een rij zetten of tips om je relatie goed te houden. Ook human interest, de menselijke emotie, krijgt een plek. RADAR+ is helder beeld, duidelijke taal en fris en vrolijk. Met heel veel rubrieken, bijzondere columns en de beste bespaartips.


8 opmerkingen:

  1. Handig! Het programma zelf is ook altijd informatief. Ik ben benieuwd naar het blad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de tip. Ben er zelf ook lid van geweest een jaar of 3. Ik heb hem besteld en ben benieuwd hoe het er nu uit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt, ik heb hem aangevraagd. Ik heb hem paar jaar geleden wel eens los gekocht als ik vond dat er een interessant onderwerp in stond. Ik bewaar deze dan ook en herlees het dan regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je linkis voor het aanvragen van een digitaal exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zijn de eerste 5.000 vergeven. Day is later vandaag aangepast blijkbaar.

      Verwijderen
  5. Helaas gaat het om een digitaal nummer dus geen los tijdschrift! Misschien omdat ik heb aangegeven niet telefonisch benaderd te willen worden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De gratis proefnummers zijn op. Je kan nu alleen nog een gratis digitaar nummer krijgen helaas.

      Verwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.