Wereldberoemd! ;)

mei 07, 2017
Onder de categorie spuit 11. Bij blogger kan ik zien hoe je op mijn blog terecht bent gekomen. Daar staan dan diverse linkjes. Over het algemeen komen de meeste lezers bij dezelfde bron vandaan. Alleen zag ik vrijdag ineens een bron die ik niet kende. Nieuwsgierig klikte ik op de link en vervolgens kwam ik op een grote internationale blog uit. Het bericht ging over bloggers over de hele wereld die schrijven over de financiën. En in dat rijtje stond in10jaarfo dus ook! Ik voelde mij toch wel heel erg vereerd.

Spuit 11
Alleen was het wel een bericht van november 2016. In die periode zal de link van Monevator vast vele bezoekers naar in10jaarfo hebben gestuurd. Mom4life had het destijds ook gezien en besteedde er zelfs een blogje aan. Het is mij allemaal volledig ontgaan, waarschijnlijk omdat ik in die periode helemaal niet online was, omdat Nikki in die maand geboren is. Een half jaar na dato ontdek ik dus dat ik internationale fame heb gekregen ;).


Waar kom jij vandaan?
Nou volg ik mijn statistieken slechts mondjesmaat. Geen tijd om hier regelmatig naar te kijken, maar zoals waarschijnlijk alle bloggers vind ik het wel heel interessant om te zien waar al die lezers toch vandaan komen. Dus daarom vandaag een vraag aan jou!

Hoe ben jij eigenlijk op mijn blog terecht gekomen?

12 opmerkingen:

  1. Ik weet het niet meer. Misschien via zuinigaan, misschien omdat jij op mijn blog een opmerking maakte? Nu heb ik vanaf mijn eigen blog een linkje naar jouw blog, en dat gebruik ik meestal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Zuinigaan. Ik lees bijna alle blogs die zij op haar lijst heeft staan. Ik leer er altijd iets van. En vaak over mezelf 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een internationale fan hebt!
    Ik kwam bij je blog via de oude site van Doortjesblog, samenbesparen.blogspot.nl, daar staat een lijst met blogs die ik nog steeds gebruik om alle nieuwe blogs te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Zuinigaan kom ik op je blog. Eerst volgde ik MinOfMeer, maar nu Zuinigaan. Daar staan interessante actuele linkjes . Jou volg ik nu ook, ik heb mijn mailadres opgegeven. Dank voor je excel! L.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via reader. MrReader, van Google. Betaald. Geen advertenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via de blog van Consuminderen en Zuinig aan, die hebben diverse linkjes naar andere blogs.
    Dat vind ik heel fijn.
    Via deze weg....Bedankt, Consuminderen en Zuinigaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo doe ik het ook, dank je wel voor jullie linkjes. Ik heb al geel veel bij geleerd.Gr. Els

      Verwijderen
  7. Ik vind het zo jammer dat Google vrijwel niks meer loslaat over zoekwoorden... Ben ook altijd nieuwsgierig hoe mensen op mijn blog terecht komen. Bij mij komt ruim de helft binnen via 'direct search', maar volgens mij is dat voor een deel een vergaarbak van niet te classificeren entry's.

    Ik gebruik ook al de blog van Zuinigaan om een beetje bij te blijven in blogland. Ik weet wel dat jouw blog een van de eerste blogs was die ik ben gaan lezen, maar kan me niet meer herinneren hoe ik hier terecht ben gekomen. Soms typ ik jouw blog ook rechtstreeks in de zoekbalk in.

    Wel frappant dat zoveel mensen de blog van Zuinigaan gebruiken (ik heb dit eerder gelezen), terwijl er best veel blogs zijn met zo'n blogroll.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zuinigaan is dus helemaal beroemd zo te lezen in blogland, zo handig als startpagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet het ook niet meer. Ik lees sinds een klein jaar allerlei blogs over sparen, beleggen en financieel onafhankelijk worden. Ik gebruik vaak jou leeslijst en die van zuiningaan om verder te surfen. Je staat trouwens bij de favorieten op mijn tablet, dus gewoon rechtstreeks.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weet het niet zeker meer, maar het zal of via Google of via Geld-is-tijd geweest zijn.
    Gefeliciteerd met je internationale aandacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.