Moneymonday; de financien van ....

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - augustus 21, 2017

Denk je vandaag weer een fijn inkijkje in de financiën van iemand anders te krijgen, moet je ineens dit verhaal lezen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! ;)

In de afgelopen periode hebben heel veel mensen zich aangemeld om mee te werken aan de rubriek Moneymonday. Zoveel zelfs, dat ik gemakkelijk tot het einde van het jaar vol zou kunnen zitten. Toch is dat helaas niet het geval, omdat heel veel mensen zich wel aanmelden, maar vervolgens niet meer reageren. Kan gebeuren natuurlijk (no spang), maar daardoor zitten we vandaag helaas, voor het eerst sinds de rubriek loopt, zonder bijdrage.


MAILEN MAAR!!
Wil jij eens meewerken aan deze ontzettend leuke en leerzame rubriek? Mail dan naar info@in10jaarfo.nl. Je krijgt van mij dan de vragenlijst toegezonden. Je mag ook even knippen en plakken vanuit een eerdere Moneymonday, dan heb je de vragen natuurlijk ook in je bezit.

En wil je dan toch vandaag nog wat fijne Moneymonday-verhalen lezen? Dat kan natuurlijk op de pagina Moneymonday in het hoofdmenu! 



  • Share:

You Might Also Like

2 reacties

  1. Hopelijk krijg je snel nieuwe aanmeldingen : ) Want ik vind het een leuke rubriek.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jammer! Ik verheug me er altijd op maar heb zelf al eens meegedaan, dus helaas! Mandy

    BeantwoordenVerwijderen