Chaos

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - september 04, 2017

Het zal de meesten niet ontgaan zijn dat er de laatste tijd wat minder persoonlijke zaken op in10jaarfo verschenen. De reden was simpel; ik was ook niet online. De vooraf geschreven stukken werden wel gepubliceerd.

Chaos
De laatste 2 weken was het chaos. In mijn hoofd en in mijn leven. Niets ernstigs gelukkig, maar het was even flink watertrappelen om mijn hoofd boven water te houden. Het werken was weer begonnen, Nikki werd ziek, beide moesten we extra werken, kregen de oppas nauwelijks rond en in de weekenden zaten we stampvol met afspraken. En die sneltrein houd je dan beperkt vol. Met als resultaat dat ik vrijdag ziek werd en nu nog steeds hoest als een zeehond.


Die ratrace houd ik altijd maar beperkt vol. Weinig slaap en veel werken is bij mij geen goede combi. Neem daarbij dat ik sinds 4 weken weet dat mijn schildklier zeer slecht werkt (welkom medicijnen met bijwerkingen!), ik weer zwanger ben (hoera;dit keer zonder miskramen of andere gekke dingen!) en het plaatje is compleet.

Ik merk dat ik weer aan de beterende hand ben, maar neem wel even bewust gas terug om niet over 2 weken weer met een fikse griep thuis te zitten. Vandaar dus even een stilte op mijn blog. Ook mijn mail beantwoord ik eventjes niet. Het komt allemaal vanzelf weer... maar wanneer en hoe is nog even de vraag. Eerst even weer helemaal fit worden!


  • Share:

You Might Also Like

21 reacties

  1. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 2e zwangerschap. Sterkte met herstel en vinden van de balans naar meer rust. 24 uur houdt een keer op. Ik lees je wel weer als er tijd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Doe rustig aan en pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk! Sterkte met alles hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met de zwangerschap... Wij nemen in zulke gevallen vooral gas terug in de weekendafspraken als ik je een tip mee mag geven. De meesten begrijpen dat gelukkig..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd. Rust maar heel goed uit. Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd!
    En ik herken dat helemaal, op korte termijn kan ik wel meekomen met de ratrace maar op langere termijn hou ik dat niet vol.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed luisteren naar je lichaam is heel belangrijk! Verstandig besluit om even pas op de plaats te nemen en goed uit te zieken, beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd! Ik heb wel even een advies: als je schildklier niet goed werkt is het raadzaam om naast een verloskundige/gynaecoloog ook onder controle te staan bij een internist of endocrinoloog! De juiste dosering van je medicatie is voor jou belangrijk maar ook voor de baby. Maar misschien doe je dit al..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was ook wat er direct bij mij op kwam, je weet dus nog maar heel kort dat je problemen hebt met je schildklier, het regelen van medicatie kan (heel) veel tijd in beslag nemen, in principe zul het levenslang moeten worden gecontroleerd, en je kunt je hierdoor ook supermoe voelen, zelfs zonder zwangerschap! Probeer te genieten van de zwangerschap en zeg voorlopig al die weekendafspraken af, daar zal iedereen begrip voor (meten) hebben.

      Verwijderen
  10. Ergens is het heel goed dat je lichaam dan op de rem trapt en je ziek wordt zodat je rust neemt.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dacht al waarom reageert ze niet, maar heel veel beterschap en gefeliciteerd met je zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Sterkte en beterschap, doe rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je zwangerschap. En rust is ook heel belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah, dat verklaart! Gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een bijzonder nieuws!!! Probeer er zoveel mogelijk van te genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk nieuws zeg! Heel begrijpelijk dat je hoofd dan even niet naar bloggen staat. Take your time!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd, wat leuk dat er een kleintje bij komt. Hopelijk voel je je inmiddels al weer wat fitter. Het is ook wel veel op je bordje zo ineens, werk, schildklier, zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen