I'm back!

By Financieel onafhankelijk in 10 jaar! - oktober 09, 2017

Afkloppen natuurlijk, maar het gaat goed hier. Werken lukt, gezinsleven draait heerlijk door en genoeg energie om ook nog leuke dingen te doen. Absoluut geen klagen dus, maar druk is het wel! En dat was ook de reden dat ik een hele tijd niet online was. En dat heb ik ook echt gedaan. Ik heb geen enkele blog meer gelezen sinds ik van de radar verdween. En vandaag had ik voor het eerst weer het gevoel; ik heb er weer zin in!

Er valt na een periode van afwezigheid natuurlijk genoeg te schrijven. We hebben absoluut niet stil gezeten in de afgelopen tijd. We lossen tegenwoordig structureel maandelijks extra af op onze annuïteitenhypotheek, we hebben een extra storting in de spaarhypotheek gedaan en een nieuwe investering in crowdfunding.

Dank jullie wel
Mijn afwezigheid was nogal plots en ik heb niet de tijd gehad om een ieder persoonlijk te bedanken op de felicitaties van mijn zwangerschap. Dus bij deze; dank jullie wel! Deze zwangerschap verloopt heel goed, ik ben wel intensief onder controle bij de endocrinoloog, maar met behulp van medicatie verloopt alles soepel.

Ik ga nu bezig met het inplannen van weer een aantal nieuwe moneymondayverhalen. Onder de categorie; wat in het vat zit, verzuurt niet! En dan maak ik natuurlijk meteen even gebruik van de gelegenheid om te melden dat nieuwe aanmeldingen natuurlijk altijd van harte welkom zijn op info@in10jaarfo.nl




  • Share:

You Might Also Like

5 reacties

  1. Fijn dat het weer goed gaat. Nu wel gewoon lekker rustig aan blijven doen....
    Geniet van je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! Heel goed dat je naar je lichaam luistert tijdens je zwangerschap en gas terug neemt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha daar was je gebleven ;) welkom terug geniet van je zwangerschap

    BeantwoordenVerwijderen